خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/03 - 12:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حاجی بابایی در صحن علنی؛

کمیسیون‌های صنایع و امنیت ملی گزارش حادثه معدن طبس و جنایات رژیم صهیونیستی را به مجلس ارایه کنند

نایب رییس مجلس از کمیسیون‌های صنایع و امنیت ملی خواستار ارایه گزارش حادثه معدن طبس و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان به مجلس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 3 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان در صحن علنی امروز مطالبی را در مورد حادثه معدن طبس و جنایات رژیم صهیونیستی مطرح کردند که نیاز است کمیسیون صنایع و معادن گزارش کاملی از حادثه معدن طبس را برای قرائت در صحن علنی را آماده و آسیب‌شناسی کند.

وی ادامه داد: همچنین موضوع دیگر در مورد وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی است که البته نباید از این رژیم غاصب جز این توقع داشت؛ اروپا و آمریکایی‌ها در مورد این جنایات سکوت کردند و حتی پشتیبانی می‌کنند و برخی از کشورهای مرتجع منطقه باید در این رابطه تصمیم‌گیری و اظهار نظر کنند.

نایب رییس مجلس خطاب به نمایندگان یادآور شد: بیانیه‌ای در این رابطه در سامانه بارگذاری شده که نیاز است نمایندگان آن را امضا کنند و در نشست فردا آن را قرائت خواهیم کرد. در این رابطه کمیسیون امنیت ملی باید ضمن رصد موضوع گزارش کاملی را در مورد وضعیت غزه و لبنان و سوالات مطرح شده توسط نمایندگان را تهیه و بررسی‌های لازم را داشته باشد تا بتوان آن را در جلسه غیرعلنی یا به شکل دیگری به نمایندگان ارایه کرد که در جریان موضوع قرار گیرند و بتوان پاسخ‌های لازم را به مردم بدهیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 383879
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار