خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 12:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس :
امان زاده:

کلزاکاران از تاخیر در پرداخت مطالبات گلایه مند هستند/تعیین قیمت مناسب سطح زیرکشت کلزا را افزایش می‌دهد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در استان گلستان متاسفانه به دلیل تاخیر در پرداخت پول کلزا کشاورزان گلایه‌مند هستند و این موضوع میتواند منجر به کاهش تولید شود.

عبدالغفور امان زاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تعیین قیمت کلزا و دانه های روغنی، گفت: از گذشته قیمت کلزا بر مبنای دو برابر قیمت خرید تضمینی گندم تعیین می‌شده است و کشاورزان نسبت به این موضوع اعتراض و حساسیتی نداشتند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت کلزا برای سال آینده 41 هزار تومان تعیین شده است، عنوان کرد: خوشبختانه قیمت تعیین شده برای خرید کلزا رضایت بخش است و امیدواریم با افزایش میزان بهره‌وری و برداشت کشاورزان سود بیشتری را کسب کنندو هزینه های تولید آنها جبران شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان گلستان متاسفانه به دلیل تاخیر در پرداخت پول کلزا کشاورزان گلایه‌مند هستند و این موضوع میتواند منجر به کاهش تولید شود، تصریح کرد: با پرداخت به موقع پول کلزا کاران و باتوجه به تعیین قیمت مناسب این دانه روغنی می‌توانیم شاهد افزایش سطح زیرکشت باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 383956
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار