خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/03 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
محمودی در تذکر شفاهی:

کارگران معدن زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و اشرافیت له می‌شوند/ما باید برای حمایت از این قشر برنامه داشته باشیم

نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه کارگران معدن زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و اشرافیت له می‌شوند تاکید کرد که ما باید برای حمایت از این قشر برنامه داشته باشیم و نباید کشمکش‌های سیاسی و توجه به پست و مقام، ما را از انجام وظایفی که برعهده داریم، غافل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید مرتضی محمودی در نشست امروز صحن(سه‌شنبه 3 مهرماه) در قالب تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: وظیفه دارم به عنوان نماینده ملت، حادثه تلخ و دردناک معدن طبس که منجر به جانباختن تعدادی از هموطنان زحمتکش و عزیز شد به خانواده محترم آنها و همه مردم داغدیده به ویژه اهالی استان‌های خراسان جنوبی، گلستان و بخشی از سیستان و بلوچستان و شهرهای اطراف طبس تسلیت عرض کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: واقعا لازم است این موضوع به طور جدی پیگیری و ابعاد آن روشن شود و رسیدگی به آن همچون سایر موضوعات از این قبیل به فراموشی سپرده نشود.

وی تصریح کرد: ما در این حادثه کارگران زحمتکش و بی‌ادعایی را از دست دادیم که در سخت‌ترین شرایط برای کسب حداقل درآمد و امرار معاش خود و خانواده‌هایشان کار می‌کنند اما دریغ از ذره‌ای توجه و رسیدگی به وضعیت این عزیزان که در محیط کار زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و اشرافیت له می‌شوند اما دیده نمی‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: همانطور که گفته شد برخی کارگرانی که در این حادثه از دست رفتند از استان‌های دیگری برای دریافت حقوقی ناچیز آمده بودند و خانواده‌های آنها بعضا مستاجر و دارای چندین فرزند هستند، چه کسی باید در این زمینه پاسخگو باشد؟

وی افزود: ما باید برای حمایت از نیروهای فعال در این مشاغل سخت که حتی خود حاضر به انجام آنها نیستیم، برنامه داشته باشیم و قطعا در قبال مردم محروم و مستضعف که به ما رای دادند، مسئولیت داریم و نباید کشمکش‌های سیاسی و توجه به پست و مقام به ویژه در زمان شکل‌گیری دولت‌ها ما را از انجام وظایفی که برعهده داریم، غافل کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383851
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

تصاویر

آخرین اخبار