خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/02 - 10:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
تاجگردون:

پیش از ورود به بودجه سال ۱۴۰۴ باید تکلیف کسری منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۳ مشخص شود

رئیس «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی معتقد است؛پیش از ورود به بودجه سال ۱۴۰۴ باید ابتدا تکلیف کسری منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۳ به درستی مشخص شود.

تاجگردون

غلامرضا تاجگردون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به الزامات تدوین بودجه، گفت: به اعتقاد بنده پیش از ورود به بودجه سال ۱۴۰۴ باید ابتدا تکلیف کسری منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۳ به درستی مشخص شود.

نماینده مردم «گچساران» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر ابتدا تکلیف کسری منابع و مصارف بودجه سال ۱۴۰۳ مشخص نشود به اصطلاح چوب لای زخم خواهد ماند، ادامه داد: از این رو اگر این موضوعات برطرف نشود قطعاً مردم از بودجه سال ۱۴۰۴ آسیب می‌بینند به ویژه در بسیاری از موضوعاتی که مبتلا به زندگی آنهاست.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع اعمال اصلاح ساختار بودجه در بودجه 1404 بیان کرد: موضوعات ساختاری و موضوعات اساسی بودجه سالیانه، قطعاً در مسائل اقتصادی کشور اثرگذار خواهد بود لذا منتظریم ببینیم که دولت جدید چه رویکردی را در بودجه 1404 اعمال خواهد کرد.

تاجگردون تاکید کرد: البته باید تاکید کنم که اقدامات در زمینه اصلاح ساختار بودجه مقداری سخت بوده و خیلی ساده نیست. اما تعامل بین کمیسیون و سازمان برنامه و بودجه کمک خواهد کرد تا این موضوعات به درستی حل شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 383783
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار