خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/03 - 09:38
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

پیام تسلیت کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس برای جان‌باختگان حادثه انفجار معدن زغال سنگ در طبس

کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های‌کلی اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پی حادثه انفجار معدن زغالسنگ طبس، که طی آن جمعی از معدنچیان زحمت‌کش و خدوم کشورمان جان خود را از دست دادند؛ در پیامی ضمن ابراز همدردی با اهالی خونگرم استان خراسان جنوبی، به جامعه کارگری به ویژه معدن‌کاران نجیب و خانواده‌های محترم درگذشتگان این حادثه دلخراش و مردم عزیز ایران اسلامی، تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای‌کلی اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب  به نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه و عضو هیأت رئیسه این کمیسیون، از دست دادن جان جمعی از معدنچیان زحمت‌کش و خدوم کشورمان در حادثه انفجار در معدن زغال‌سنگ طبس را موجب تأثر و تأسف خواندند و ضمن ابراز همدردی با این نماینده و اهالی خونگرم استان خراسان جنوبی، به جامعه کارگری به ویژه معدن‌کاران نجیب و خانواده‌های محترم درگذشتگان این حادثه دلخراش و مردم عزیز ایران اسلامی، تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است؛

«جناب آقای محمد نصیری

نماینده محترم مردم شریف فردوس، سرایان، طبس و بشرویه و عضو محترم هیأت رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای‌کلی اصل 44 قانون اساسی

سلام علیکم

با نهایت تأسف و تأثر خبر غم‌انگیز حادثه انفجار در معدن زغال سنگ طبس که طی آن جمعی از معدنچیان زحمت‌کش و خدوم کشورمان جان خود را از دست دادند، اندوهی سنگین را در جامعه بر جای گذاشت و ملت عزیز ایران را عزادار نمود.

هیات رئیسه و اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ضمن ابراز همدردی با جنابعالی و اهالی خونگرم استان خراسان جنوبی و اعلام تسلیت و تعزیت به جامعه کارگری به ویژه معدن‌کاران نجیب و خانواده‌های محترم درگذشتگان این حادثه دلخراش و مردم عزیز ایران اسلامی، تأسف و تأثر عمیق خود را از این حادثه دردناک ابراز می نمایند.

از خداوند متعال برای مصدومان این حادثه شفای عاجل و برای جان‌باختگان، اجر مجاهدان و برای بازماندگان داغدار و مردم ولایی و ایمانی آن دیار، اجر جزیل و صبرجمیل مسئلت می نماییم.

جعفر قادری

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید

و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی».

لازم به ذکر است حادثه انفجار در معدن زغال‌سنگ معدنجوی طبس روز یکشنبه یک مهرماه اتفاق افتاد و در پی این حادثه تاکنون 38 تن از کارگران زحمتکش معدن جان خو را از دست داده‌اند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383840
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار