خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/08 - 15:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : هیئت رئیسه
در پی موفقیت و کسب مقام اول دنیا توسط دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی نجوم انجام شد؛

پیام تبریک متفکرآزاد به مدال‌آوران المپیاد جهانی نجوم/ ممنونیم که اراده‌تان را به رخ دنیا کشیدید

روح‌الله متفکرآزاد، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پی موفقیت و کسب مقام اول دنیا توسط دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی نجوم، طی پیامی موفقیت این مدال‌آوران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، روح‌الله متفکرآزاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام اول المپیاد جهانی نجوم را به مدال‌آوران این رشته تبریک گفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت:

«دو هفته پیش دکتر سیدرضا حسینی، رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان زنگ زد که آقای دکتر می‌شود یک شام مهمان ما باشید، گفتم سرمان شلوغ است در آستانه بررسی وزرا هستیم، گفت خیلی واجب است، پرسیدم چه شده؟ گفت بچه‌های نجوم‌مان می‌خواهند به المپیاد جهانی برزیل بروند، جلسه زیبایی بود، بچه‌های با روحیه‌، با انگیزه، خوش برخورد و محترم که همه آماده یک رقابت علمی بودند، انگیزه‌های بالا و قدرشناسی ارزشمندی که در برابر همه داشته‌هایشان چشم‌نواز بود.

برایشان آرزو موفقیت کردیم و آن‌ها هم در برابر هدیه‌هایشان، هدیه‌هایی به ما دادند. آن اراده‌های پولادین برای ما نویدبخش خبر خوش امروز بودند.

دختر فرهیخته‌ام حنانه خانم خرم‌دشتی و پسران خوش آتیه‌ام، آروین جان رسول‌زاده، محمدمهدی جان کشاورزی، آریا جان فاتح‌کرداری و علی‌ جان نادری اردجانی، از اینکه اراده‌تان را به رخ دنیا کشیدید، به سهم خود ممنونم.

همه جانبه در کنار شما و نسل شما هستیم تا آینده ایران عزیزمان را خودتان بسازید. مراقب عواقب شهرت باشید و این موفقیت ارزشمند را آغاز راه‌تان بدانید.

هرچه بیشتر خواندید و دانستید بدانید که بیشتر نیاز به تلاش خواهید داشت و توقف نکنید که توقف ریشه در کبر دارد، آغاز رکود و مرداب ایستایی است. بر پدر و مادرانتان و اساتیدتان خاضع‌تر و فروتن‌تر شوید که این آغاز ماندگاریتان خواهد بود. لحظات زندگیتان مثل مدال‌هایتان طلایی باد.

در انتها ضمن تبریک به اعضا تیم، از همه مسئولین بالاخص مسئولین باشگاه دانش‌پژوهان جوان، اساتید و افرادی که در راه اعتلای کشور و تعالی جوانان عزیزمان در تکاپو هستند، تشکر میکنم.

زنده باشید که غرورآفرین شدید.

/

پایان پیام

  • کد خبر : 382881
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار