خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 16:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علیزاده:

پروژه های جاده ای ورزقان تکمیل شود

نماینده مردم ورزقان در مجلس گفت: با تکمیل پروژه‌های جاده‌ای، شهرستان ورزقان از تنگنا خارج شده و توسعه گردشگری در استان شتاب بیشتری خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رضا علیزاده در نشست هم اندیشی و صمیمی شورای راهبردی مجمع شهرستان ورزقان که در عمارت سرخه‌ای تبریز برگزار شد، با تاکید بر این‌که این مجمع باید رویکرد غیرسیاسی داشته باشد، خاطرنشان کرد: بزرگترین مزیت این مجمع، مردمی و غیرسیاسی بودن آن است و دچار آفت و تنش نخواهد شد.

وی افزود: کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه مجمع باید در حوزه خود تخصصی‌تر، علمی‌تر، کارشناسانه‌تر و با مطالعه بیشتر کار کنند و ما هم از تصمیماتی که بر پایه دموکراسی بوده و به رشد و توسعه ورزقان برسد، حمایت و استقبال می‌کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که اعضای این مجمع، ظرفیت و پتانسیل و سرمایه‌های اجتماعی شهرستان هستند، اظهار کرد: باید به تقویت این پتانسیل‌ها در جهت رشد منطقه کمک کنیم.

وی اضافه کرد: وحدت و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان تنها نقطه قوت و رمز موفقیت ما است که اگر به آن تکیه کنیم، با اتحاد و همدلی بر مشکلات فائق آمده و نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: معدن مس سونگون ظرفیت بسیار خوبی برای منطقه و استان است اما باید منجر به دستیابی به علم و تولید شود.

علیزاده به اجرای پروژه‌های عمرانی مس سونگون شامل کمپ ورزشی مس سونگون ورزقان مجهز به آمفی‌تئاتر ۷۰۰ نفری، سالن والیبال، فوتسال، ۲ زمین تمرین فوتبال، استخر و شروع طرح مطالعاتی جاده ریلی اشاره کرد.

وی در خصوص اظهارنظرها در خصوص تشکیل مس آذربایجان نیز گفت: برای استقلال واقعی شرکت مس آذربایجان باید انتقال دارایی انجام شود که مالیات این نقل ‌و انتقال ۴۰۰ هزار میلیارد ریال است، درحالی‌که سهام‌داران دلیلی برای پرداخت این حجم از مالیات ندارند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383479
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار