خبرگزاری خانه ملت

هدر مشکی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/07 - 11:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس :
یوسفی تأکید کرد

ورود جبهه مقاومت به فاز جدید جنگی در صورت عدم توقف ماشین کشتار اسرائیل

عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، گفت: اگر تجاوزات اسرائیل ادامه‌دار شود، دامنه آن تمام کشورهای منطقه را در بر می‌گیرد اما جبهه مقاومت ساکت نمی‌ماند.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با محکوم کردن حملات ددمنشانه شب گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، گفت: ما شاهد فصل جدیدی از تروریسم دولتی با حمایت برخی از کشورهای دنیا و متأسفانه حتی کشورهای منطقه هستیم. رژیم صهیونیستی با وقاحت کامل در مقابل چشم جهانیان جنایت می کند که این به معنای بی آبرویی سازمان های به ظاهر بین المللی و حقوق بشری است.

نماینده مردم اهواز در مجلس در ادامه پایان دادن به نسل کشی های رژیم صهیونیستی در منطقه را مطالبه تمام مردم جهان دانست و افزود: اساس شکل گیری رژیم صهیونیستی بر پایه ترور بود اما آنها امروز وارد یک فاز وقیحانه ای شده اند که اگر ادامه دار شود آتش آن دامن تمام کشورهای منطقه را در بر می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تا پیش از این اسرائیل ظلم خود را به فلسطین محدود کرده بود اما امروز دست درازی آنها به سایر کشورها نیز تسری یافته است، عنوان کرد: اگر این وضعیت ادامه دار شود به ضرر خود اسرائیل و حامیان آنها خواهد بود و محور مقاومت اجازه ادامه این شرارت ها را نمی دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه اگر هرچه سریع تر این ماشین جنگی متوقف نشود، جبهه مقاومت نیز قوی تر از قبل وارد صحنه خواهد شد، اظهار داشت: قطعا ترور هر یک از رهبران جبهه مقاومت یک سلمه بزرگ خواهد بود اما جریان مقاومت جاری و ساری باقی خواهد ماند و با جدیت و قدرت بیشتر تا نابودی کامل اسرائیل پیش خواهد رفت./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 384082
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار