خبرگزاری خانه ملت

هدر مشکی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/07 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رئیس مجلس رباط محمدی عراق:

نقض مولفه‌های حقوق بشری در تجاوز اسرائیل به غزه و لبنان/ صهیونیست‌ها درصدد نابود کردن تمدن‌ها هستند

رئیس مجلس رباط محمدی عراق گفت: رژیم صهیونیستی امروزه صرفا درصدد کشتار و قتل عام کودکان وزنان بی گناه و دیگر غیرنظامیان نیست بلکه این رژیم غاصب درصدد از بین بردن و نابود کردن تمدن ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، همایش امت پیامبر (ص) به همت کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین و مجمع جهانی قادمون برگزار شد.

سید عبدالقادر آلوسی، رئیس مجلس رباط محمدی عراق در این همایش با اشاره به اینکه امروزه مسئله فلسطین و تجاوز به غزه و لبنان از مهمترین چالش های جوامع اسلامی محسوب می شود، گفت: چنین موضوعاتی باید به عنوان مولفه ای مهم و در راستای انسجام بخشی و وحدت میان مسلمانان مورد تاکید و توجه قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و طی چند روز اخیر در لبنان مصداق نسل کشی و نقض تمامی مولفه های حقوق بشری است که قابل تامل بوده و نیاز به واکنش از سوی جوامع اسلامی و همچنین جوامع انسانی دارد.

رئیس مجلس رباط محمدی عراق افزود: رژیم صهیونیستی امروزه صرفا درصدد کشتار و قتل عام کودکان وزنان بی گناه و دیگر غیرنظامیان نیست بلکه این رژیم غاصب درصدد از بین بردن و نابود کردن تمدن ها است.

سید عبدالقادر آلوسی ادامه داد: با توجه به تصاویری از که جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی خصوصا غزه و همچنین لبنان منتشر می شود، به وضوح میتوان مشاهده کرد که این رژیم نقاط امن و پناهگاه های مردمی را مورد هدف قرار می دهد که امری محکوم است.

وی تصریح کرد: اکنون زمان طرح هیچ اختلافی میان ملت های مسلمان نیست لذا همگان باید در یک صف قرار بگیرند و در مقابل رژیم صهیونیستی و دنیای استکبار ایستادگی کنند.

رئیس مجلس رباط محمدی عراق خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی از خداوند می خواهیم رزمندگان اسلام را در برابر دشمنان امت اسلامی حفظ کند و پیروز گرداند./

پایان پیام

  • کد خبر : 384103
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار