خبرگزاری خانه ملت

هدر مشکی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/07 - 17:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق:

مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی در یک جبهه بایستند/ جنایات اسرائیل در غزه و لبنان ننگی برای بشریت است

رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق با اشاره به اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان برای بشریت مایه تاسف است، گفت: برای مقابله با این جنایت ها، نیاز به قرار گرفتن مسلمانان در یک سنگر و توجه به وحدت کلمه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، همایش امت پیامبر (ص) به همت کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین و مجمع جهانی قادمون برگزار شد.

شیخ خالد الملا رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق در این همایش با اشاره به اینکه امروزه جامعه مسلمان دچار مشکلات و چالش های فراوانی شده است، گفت: موضوعات امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از جمله این موارد هستند که برای عبور از آنها نیز به وحدت رویه و هم افزایی میان امت های مسلمان است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از شرایط کنونی بهره می برد و اقدامات جنایتکارانه ای علیه مسلمانان انجام می دهد، اظهار کرد: این مهم در حالیست که اگر حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون نفر مسلمان جهانبر مفهوم وحدت تکیه کنند، این رژیم خونخوار نمی تواند سیاست هایش را اجرایی کنند.

رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق با اشاره به اینکه امروزه شاهد جنایت های بی سابقه ای در غزه و لبنان توسط رژیم صهیونیستی هستیم، تصریح کرد: متاسفانه این جنایت ها برای بشریت مایه تاسف است لذا برای مقابله با آن، نیاز به قرار گرفتن مسلمانان در یک سنگر و توجه به وحدت کلمه است.

شیخ خالد الملا بیان کرد: جامعه اسلامی و مسلمانان اکنون بیش از گذشته نیاز به وحدت دارند لذا باید با تاسی به خون پاک شهدا خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت به کرامت های انسانی و همچنین ارزش های انسانی امری ضروری است و این همان موضوعی است که خداوند متعال از انسان ها و تمام بشریت خواسته است./

پایان پیام

  • کد خبر : 384102
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار