خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/03 - 17:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
مفتح در تشریح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه؛

طرح ایجاد سازمان مدیریت روستایی در کشور بررسی شد

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

کمیسیون برنامه و بودجه

محمد مهدی مفتح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون در جلسه عصر امروز خود طرح ایجاد سازمان مدیریت روستایی در کشور را مورد بررسی قرار داد.

نماینده مردم «توسرکان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به موجب این طرح قرار است برخی وظایف جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن در قالب طرح ایجاد سازمان مدیریت روستایی ادغام شود البته در صورت نهایی شدن و موافقت نمایندگان.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون اصلی بررسی این طرح کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی اظهار کرد: با این حال این موضوع در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه، به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نمایندگان در جلسه مذکور با طرح مورد اشاره مخالف بوده و برخی موافق و برخی هم انتقاداتی را مطرح کردند، ادامه داد: برخی از نمایندگان ایجاد سازمان مدیریت روستایی را در قالب توسعه تشکیلات جدید قلمداد کردند که این موضوع مغایر با برنامه هفتم توسعه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی هم در این جلسه درباره ضرورت تشکیل این سازمان نکاتی را مطرح کردند که آیا در شرایط فعلی ایجاد این سازمان ضرورت دارد‌ و یا خیر. با این حال مخالفین این طرح تاکید داشتند که ایجاد سازمان مدیریت روستایی کمکی به حل مشکلات نمی‌کند. چرا که ما بر مبنای برنامه هفتم توسعه مجاز به توسعه تشکیلات نیستیم. /

پایان پیام

  • کد خبر : 383912
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار