خبرگزاری خانه ملت

هدر مشکی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/07 - 18:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزادی‌خواه با اشاره به جنایت صهیونیست ها در ترور سید حسن نصرالله:

شهادت سید حسن نصرالله موجب نزدیکتر شدن اجزای محور مقاومت خواهد شد

این نماینده مجلس با بیان اینکه شهادت سید مقاومت موجب نزدیکتر شدن اجزای محور مقاومت خواهد شد، گفت: حتما گروه‌های حشدالشعبی، انصارالله ، حزب‌الله، حماس و ... دست به دست هم خواهند داد تا این گروه تروریستی مورد حمایت رژیم آمریکا برای همیشه از صفحه روزگار نابود شود.

احد آزادیخواه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شهادت سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان را ضایعه سنگین برای محور مقاومت دانست و گفت: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و ترورهای پی در پی در لبنان بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری که آنها را سگ هار منطقه خوانده بودند، خوی درندگی را به آخر رسانده‌اند و سفاکی و کودک‌کشی را به دنیا نشان می‌دهند.

عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس با بیان اینکه شهادت سید مقاومت اتمام کار نبوده بلکه شروع تحول در محور مقاومت است، ادامه داد: از صدر تاریخ تا به الان هرگونه شهادت مقدمه پیروزی و موفقیت بوده است، جسم سید مقاومت را صهیونیست کودک‌کش از ما گرفت اما روح مطهر او بیش از گذشته آزاد شد.

وی ضمن بیان اینکه سید مقاومت به طور جامع و کامل جنبش حزب‌الله را مدیریت می‌کرد، بر ضرورت تقویت محور مقاومت تأکید کرد و افزود: با ایجاد وحدت بیشتر، اقتدار و قوام‌بخشی این جبهه بار دیگر به صهیونیست‌ها ثابت خواهد شد؛ محور مقاومت مقتدرانه‌تر، مقاو‌م‌تر و با انگیزه بالاتر از گذشته برای امحای صد در صدی صهیونیست آدم کش تلاش خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سید مقاومت موجب نزدیکتر شدن اجزای محور مقاومت خواهد شد، حتما گروه‌های حشدالشعبی، انصارالله، حزب‌الله، حماس و ....دست به دست هم خواهند داد تا این گروه تروریستی مورد حمایت رژیم آمریکا برای همیشه از صفحه روزگار نابود شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 384111
کلمات کلیدی
مهدیه قربانی
خبرنگار

مهدیه قربانی

تصاویر

آخرین اخبار