خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 11:47
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
نماینده مردم اندیمشک در نطق میان دستور خود:

رژیم صهیونیستی ماشین خون ریزی قدرت های مدعی تمدن است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی ماشین خون ریزی قدرت های مدعی تمدن است و سازمان ملل و نهاد های حقوق بشری بدانند آبروی انسانیت بر باد رفته و در این جنایات مسئول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جهانبخش قلاوند طی نطق میاد دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 4 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی با قرائت آیه شریفه " وإذۡ أخذ ربّک منۢ بنیٓ ءادم من ظهورهمۡ ذرّیّتهمۡ وأشۡهدهمۡ علىٰٓ أنفسهمۡ ألسۡت بربّکمۡۖ قالواْ بلىٰ شهدۡنآۚ أن تقولواْ یوۡم ٱلۡقیٰمة إنّا کنّا عنۡ هٰذا غٰفلین گفت:در متون تابناک دینی و عرفانی پیمان روز نخست نشان گر حرکت عاشقانه انسان به سوی حق مطلق و شیفتگی به خدای همه زیبایی ها است.

وی افزود: در بینش توحیدی بشر و کائنات جلوه خداوند است و امانتی که آسمان و زمین و کوه ها و فرشتگان آن را نپذیرفتند به انسان سپرده شده و با این نگاه سراسر حیات انسان لبریز از محبت الهی است واولیاء خدا به عنوان چراغ راه هستند و ایرانیان در طول تاریخ دیرین خود از عمق وجود بر مدار توحید چرخیده و در جای جای جای فرهنگ و تمدن بشر نیکو درخشیدند و انقلاب اسلامی به رهبری پیری طی طریق نموده و سرشار از جلوه های انسانی در یکی از بزنگاه های تاریخی پنجه در پنجه دیو استکبار نهاد.

وی ادامه داد:ملت بزرگ ایران با پیروی از راه روشن اولیاء الهی و آموزه های مشایخ پاکی و پارسایی سرمشق آزادگی و صلح را به سراسر گیتی نشان دادند و اینک در این فصل از تاریخ جهان که رئیس جمهور به عنوان نماینده ملت به دفاع از اخلاق برخواسته و طومار ناراستی تبهکاران جهانی را در هم پیچیده است لازم می دانم مراتب سپاس خویش را از انتخاب ملت و حمایت های رهبر انقلاب اعلام کنم.

نماینده مردم اندیمشک  با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها تصریح کرد: این رژیم ماشین خون ریزی قدرت های مدعی تمدن است و سازمان ملل و نهاد های حقوق بشری بدانند آبروی انسانیت بر باد رفته و در این جنایات مسئول هستند و این جانب از رئیس جمهور دولت همدلی و وفاق تقاضا می کنم ضمن دفاع از حقوق ملت های مظلوم و اصرار بر روند های منجر به صلح جهانی روابط دوستانه با دولت ها به ویژه همسایگان را در اولویت قرار دهد.

وی تاکید کرد:ایران حق دارد به پیشرفت و توسعه پایدار و متوازن دست یابد اما چالش ها و موانع پیشرفت اقتصادی ایران در پس بازی های پیرامونی پنهان شده و مجلس و دولت باید ذیل رهنمود های رهبری و احکام برنامه فرصت بازآفرینی اقتصاد ایارن را ایجاد کنند.

وی با اشاره به سند افق بیست ساله پیشرفت گفت: در این افق در سال 1404 ایران باید کشوری توسعه یافته در سطح منطقه و الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل گشترده بین المللی باشد و میدانید که در بخش های مهمی از سند چشم انداز عقب مانده ایم و می دانید که در 5 برنامه توسعه قبل از انقلاب و 6 برنامه پس از انقلاب نظام برنامه ریزی کشور نتوانسته فراآیند توسعه را طی کند و تنها 30 درصد به برنامه ها عمل شده است این به عنوان چالشی ترین موضوع سیاست گذاری عمومی مطرح است. و از اهالی عرصه سیاست و اقتصاد انتظار می رود با اشراف بر آمار و اطلاعات بر لکه های فقر و نابرابری در تولیدات و نیاز های ملی و اشراف به عقب ماندگی مناطق مختلف فقر را از چهره ایران از بین ببرند و با توجه به مزیت های ومنطقه ای با دیدن و بکار گرفتن همه منابع سرزمین با آمایش سرزمینی کشور را به ساحل آرامش برسانند.

وی در پایان گفت: اندیمشک دروازه جلسه خوزستان است سرزمینی که با آثار وسیع ملی وسرمایه غنی خدادادی امروز دارای نرخ بالای مهاجرت و بیکاری است و گذرگاه شهیدان و دیار رودهای خروشان و دز و بالارود و سرزمین زیبایی و زراعت با مشکلات زیادی مواجه است./

پایان پیام

  • کد خبر : 383975
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار