خبرگزاری خانه ملت

هدر مشکی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/07 - 11:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده:

رژیم صهیونیستی؛ بازنده نهایی حملات به لبنان/ منافع اقتصادی حامیان اسرائیل در خطر قطعی است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی خواستار تجدید نظر دولت‌های اسلامی شد که با رژیم صهیونیستی دست دوستی داده‌اند و تمامیت ارضی آنها را در خطر دانست.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان در قالب حملات موشکی را باعث ایجاد ناامنی در کل منطقه و نتیجه آن را به ضرر آمریکا و متحدان آن دانست و گفت: محور مقاومت در صورت ادامه این روند، منافع اقتصادی حامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه ما موافق جنگ و کشتار نیستیم اما در صورت ادامه دار شدن این وضعیت، کاری می کنیم که بازنده نهایی رژیم صهیونیستی باشد، عنوان کرد: امروز وظیفه کشورهای اسلامی بیش از پیش سنگین است و آنهایی که دست دوستی با رژیم صهیونیستی داده اند باید بدانند که تمامیت ارضی آنها نیز در خطر است لذا باید در رویکرد خود تجدید نظر کنند چرا که تاریخ آنها را قضاوت خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان جبهه مقاومت را به لحاظ ساخت تجهیزات نظامی بسیار توانمند توصیف کرد و افزود: مردم هم با تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی باید جلوی آنها بایستند و از هر طریقی که می توانند به دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین به پا خیزند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 384083
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار