خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/29 - 06:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
با استقبال استاندار اصفهان و نماینده ولی فقیه؛

دکتر قالیباف وارد کاشان شد

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با استقبال نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، استاندار این استان و تعدادی از مقامات کشوری و لشکری این منطقه، وارد کاشان شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز ( پنج شنبه، ۲۹ شهریورماه ) وارد شهرستان کاشان در استان اصفهان شد، قرار است در کنگره بین المللی بزرگداشت حضرت علی ابن باقر علیه‌السلام سخنرانی کند. 
حضور در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و نیز نظارت میدانی از پروژه‌ عمرانی این منطقه از دیگر برنامه‌های رئیس مجلس در سفر یک روزه به شهرستان کاشان است.
به گزارش خانه ملت؛ حسین عبدلی، محمدتقی نقدعلی و مصطفی معینی نمایندگان نطنز، خمینی شهر و کاشان در این سفر دکتر قالیباف را همراهی می کنند.
حضرت سلطان علی ابن محمدباقر (ع) برادر حضرت امام صادق (ع) در سال ۱۱۳ هجری قمری به دعوت اهالی «فین» کاشان از طرف پدر بزرگوارش برای ترویج دین اسلام به ‌ایران ماموریت یافت که پس از سه ‌سال مجاهدت، سرانجام در جنگی نابرابر به همراه جمعی از یارانش در ۲۷ جمادی‌الثانی سال ۱۱۶ هجری قمری، حدود ۵۵ سال پس از واقعه کربلا، در اردهال کاشان به شهادت رسید.
مشهد اردهال در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی کاشان و در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد./
پایان پیام
  • کد خبر : 383669
کلمات کلیدی
حمیدرضا خدامی
خبرنگار

حمیدرضا خدامی

آخرین اخبار