خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/30 - 18:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
بیات عنوان کرد

دفاع مقدس؛ یادآور شکستن ابهت شرق و غرب

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: دفاع مقدس یادآور شکستن ابهت شرق و غرب توسط رزمندگان ما در طول هشت سال است.

محمد بیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:در ۳۱ شهریور سال ۵۹ حدود یک سال و نیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ کشور عزیزمان مورد هجوم ناجوانمردانه نظام سلطه و استکبار جهانی از طریق رژیم و دشمن بعثی تا بن‌دندان مسلح قرار گرفت.

نماینده مردم خمین  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دفاع مقدس ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب، اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد که هرکدام از ارزش ها دفاع کردند، تاکید کرد:دشمن تصور می کرد به دلیل برخورداری از حمایت‌ها و پشتیبانی‌ قدرت‌های جهان و همچنین دولت‌های مرتجع عرب در منطقه، به سرعت فاتح جنگ شده و به تمامی اهداف خود خواهد رسید.

وی  افزود:  هفته دفاع مقدس یادآور شکستن ابهت شرق و غرب توسط رزمندگان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.دفاع مقدس را برای نسل جوان باید به درستی تبیین کنیم تا در جامعه ارزش های انقلابی و اسلامی حفظ شود.

بیات اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای بازخوانی قصه دفاع مقدس برای نسل جوان و بهره گیری از درس‌ها و عبرت‌های آن دوران برای عبور از شرایط دشوار کنونی و غلبه بر جنگ اقتصادی دشمنان است./

پایان پیام

  • کد خبر : 383701
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار