خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 18:14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی,استان ها
حاجی بابایی در یادواره شهدای شریفیه قزوین:

دستکاری پیجر و جنایت علیه مردم لبنان چهره واقعی رژیم صهیونیستی را برملا کرد/ دولت و مجلس تمام تلاش را برای رفع معیشت مردم به کار گیرند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچه در مسیر انقلاب به جلو حرکت می کنیم، ریزش ها و رویش ها نمایان تر شده و ناخالصی ها از بین می رود، گفت: مسئولان باید بفهمند مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران خطیر و سخت است و باید از مردم و داشته های آنها حراست و صیانت کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حمیدرضا حاج بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای شریفیه قزوین که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، با دعوت سالار ولایتمدار آبنوش نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و گفت: انتخاب فردی همچون آقای ولایتمدار آبنوش توسط مردم قزوین به معنای انتخاب فردی انقلابی و خادم ملت است که از این جهت به مردم قزوین تبریک می گویم.

وی افزود: شهدا راه و روش درست را به ما یاد دادند و امروز وظیفه ما به عنوان وارثان سیره شهدا سنگین تر است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا زنده هستند و همانطور که خداوند می فرماید، بر رفتار و اعمال ما نظاره گر هستند و نباید در مسئولیت خود در قبال خون شهدا کوتاهی کنیم.

حاجی بابایی عنوان کرد: عاشورا به عنوان یک مکتب، ملت ایران را به تعالی رساند به طوری که شهدا کاری کردند که آمریکا دیگر آمریکای زمان طاغوت نیست چراکه به خاطر وجود شهداست که محور مقاومت در برابر این شیطان بزرگ ایستاده است.

وی عنوان کرد: ملت ایران، ملتی بزرگ است که شهدای آن سبب ایجاد تفکر مقاومت هستند و امروز انقلاب اسلامی و مقاومت با افتخار و بزرگی در جهان حرکت می کند چراکه آمریکا و رژیم صهیونیستی آنقدر به عجز رسیده است که با دستکاری وسیله ارتباطی مردم در لبنان دست به جنایتی می زند که حیوانات هم چنین نمی کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هرچه امروز داریم به برکت عاشورا و شهداست و انقلاب اسلامی ما نیز برای همین مسیر بود مسیری که پرچمدار آن امیرالمؤمنین علی و حضرت زهراست.

حاجی بابایی عنوان کرد: دنیا امروز توجه اش به غزه ای معطوف شده است که به تاسی از عاشورا در مقابل صهیونیست ها ایستاده و نتیجه آن نیز روشن شدن چهره جنایتکار صهیونیستی است و امروز اسلام واقعی در همین مقاومت ملت های مظلوم تجلی یافته است.

وی تاکید کرد: هرچه در مسیر انقلاب به جلو حرکت می کنیم ریزش ها و رویش ها نمایان تر شده و ناخالصی ها از بین می رود، به برکت شهداست و مسئولان باید بفهمند مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران خطیر و سخت است که در این مسیر باید از مردم و داشته های انها حراست و صیانت کرد.

حاجی بابایی با تاکید بر اهمیت پیگیری وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم توسط دولت و مجلس اضافه کرد: شهید رئیسی به دنبال برنامه هایی برای مهار تورم و اصلاح وضعیت معیشتی مردم بود و با افتخارترین رئیس جمهور لقب گرفت که نامش ماندگار شد.

وی ادامه داد: ویژگی شهید سلیمانی که ایشان را در دل ها زنده نگه داشته است ولایتمداری ایشان در مسیر خدمت به مردم است که سبب شده حاج قاسم جاودانه شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هرچند در مسیر انقلاب اسلامی و حرکت آن، آزمایش هایی وجود دارد ولی یک اصل انکار ناپذیر است و آن هم نوید پیروزی جبهه مقاومت و شکست دشمنان اسلام است که قطعا محقق خواهد شد چراکه خداوند هیچ قومی را بدون آزمایش به هیچ جایگاه و مرتبه ای نرسانده است، داستان های قرآن نیز موید همین مطلب است./

پایان پیام

  • کد خبر : 384025
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار