خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 16:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده مردم بوکان در نامه‌ای مطرح کرد؛

تقدیر از پزشکیان بابت وفاى به عهد در استفاده از شایستگان اهل سنت در کابینه

محمدقسیم عثمانى نماینده بوکان در نامه خطاب به رئیس جمهور بابت استفاده از اهل سنت در کابینه دولت چهاردهم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدقسیم عثمانى نماینده مردم بوکان در مجلس طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور نوشت: دکتر پزشکیان بر خود واجب مى‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت وفاى به عهد جنابعالى در استفاده از شایستگان اهل سنت، خدمت مبارک‌تان معروض دارم. 

متن کامل نامه قسیم عثمانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


برادر گرامى جناب آقاى دکتر مسعود پزشکیان

رئیس محترم جمهورى اسلامى ایران

ضمن عرض تبریک این ایام و یاد شهداى دولت و آرزوى توفیق دولت چهاردهم، بر خود واجب مى‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت وفاى به عهد جنابعالى در استفاده از شایستگان اهل سنت، خدمت مبارک‌تان معروض دارم و اینکه مطالبه‌گرى دوستانه ابتدایی ما امروز به تقدیرات خالصانه از استفاده حداقل یک نفر در کابینه دولت مبدل شده است، آن چیزیست که بنده به دنبال آن بودم که به لطف خداوند متعال، عنایت ویژه رهبرى عزیز و تلاش مجدانه جنابعالى اتفاق افتاد.

اقدامات متفاوت و متکى به حق و انصاف، جنابعالى را از دیگران متمایز نموده است و مردم ما به‌خوبى این تفاوت را درک نموده‌اند. بدون شک براى لایه‌هاى بعدى دولت نیز نگاه توسعه یافته و شایسته سالارانه دولت جنابعالى متضمن وفاق ملى و گسترش دامنه وفاق در دولت حضرتعالى خواهد بود و امروزه همه نخبگان کشور، که قبلا خود را ممنوع‌الورود به دایره دولت مى‌دیدند، این امکان را براى خود فراهم مى بینند که از ظرفیت آنها در جهت تحقق شعارهاى متعالى دولت چهاردهم، استفاده شود.

ما نیز در مجلس شوراى اسلامى، بر حسب وظیفه و در راستاى تأکیدات مقام معظم رهبرى و براساس احساس مشارکت در موفقیت شما در عرصه انتخابات از اقدامات خردمندانه، دلسوزانه و عالمانه دولت شما، شجاعانه‌تر از قبل حمایت خواهیم کرد و ذره‌اى از منافع عمومى مردم و کشور کوتاه نخواهیم آمد.

در پایان توفیق جنابعالى را در تحقق باورها و شعارهاى برخاسته از باورتان را از خداوند منان مسئلت مى‌نمایم و شجاعت مؤمنانه همراه با توفیق و اثرگذارى مثبت و سازنده‌تان را از درگاه باریتعالى خواستارم. 

محمدقسیم عثمانى

نماینده مردم شریف بوکان در مجلس شوراى اسلامى

  • کد خبر : 382928
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار