خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 10:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی,کتابخانه و مرکز مطالعات

تفاهم علمی و پژوهشی کتابخانه مجلس با انجمن تحقیق و تصحیح نسخ خطی ایران

به منظور تقویت روابط علمی، پژوهشی در زمینه فرهنگی و پیشبرد اهداف دو مرکز مطابق با قوانین و مقررات، انجمن علمی و گروه پژوهشی تحقیق و تصحیح و فهرست‌نگاری و نسخه‌های خطی و آزمایشگاه آنالیز فنی کتب و اسناد ایران و کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مدیر انجمن علمی و گروه پژوهشی تحقیق و تصحیح و فهرست‌نگاری و نسخه‌های خطی و آزمایشگاه آنالیز فنی کتب و اسناد ایران با حضور در کتابخانه مجلس با رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش در نشست زهیر طیّب، مدیر انجمن علمی و گروه پژوهشی تحقیق و تصحیح و فهرست‌نگاری و نسخه‌های خطی و آزمایشگاه آنالیز فنی کتب و اسناد ایران با مسعود معینی‌پور، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس، تفاهم‌نامه‌ای بین این انجمن و کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منعقد شد.

هدف این تفاهم، تقویت روابط علمی، پژوهشی در زمینه فرهنگی و پیشبرد اهداف دو مرکز مطابق با قوانین و مقررات و در راستای همکاری‌های مشابه دو طرف است.

این تفاهم‌نامه در مفادی هم‌چون مشاوره تخصصی و انتقال تجارب و تبادل استاد، پژوهشگر، دانش‌پذیر و کارشناس؛ مبادله مواد کتابخانه‌ای؛ برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، هم‌اندیشی‌ها (سمینارها) و فراهمایی‌ها (کنفرانس‌ها) و قدمت سنجی، اصالت سنجی و آزمایش تخصصی آنالیز کتب و اسناد منعقد شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 383952
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار