خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/29 - 17:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جوکار؛

تغییر رییس جمهور در آمریکا سیاست خصمانه علیه ایران را تغییر نمی دهد

رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: تغییر رییس جمهور در آمریکا سیاست خصمانه علیه ایران را تغییر نمی دهد.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره انتخابات آتی آمریکا گفت: گره زدن مسائل داخلی کشور به انتخابات آمریکا اشتباه استراتژیک و آدرس غلط دادن به مردم است، راه حل مشکلات کشور در برنامه‌ریزی صحیح، تلاش و آسیب شناسی مسیر های اشتباه گذشته است.

رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دموکرات وجمهوری خواه در آمریکا شاید برای مردم آمریکا تفاوت داشته باشند اما دیگاه سلطه جویانه و منفعت طلبانه آنها در مواجهه با ملت های دنیا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد و از نظر راهبردی تفاوتی ندارند و هرگز دست از دخالت های بی مورد در امور ملت ها برای پیش برد منافع آمریکا و نفوذ در عمق کشورهای مختلف برای تاراج منابع آنها بر نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: در آمریکا همیشه سیاست یکی است تنها ویترین تغییر می کند و این انتظار که با تغییر رئیس جمهور، مواضع سلطه جویانه آنها تغییری کند، کاملا اشتباه است.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: همانطور که رهبری معظم انقلاب اشاره کردند حکایت آمریکا همان دستکش مخملی و دست و پنجه چدنی است تفاوتی بین سیاست مداران آمریکا در این موضوع وجود ندارد و فقط ظاهر تغییر می کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383684
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار