خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/07 - 09:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
در نشست هفته جاری کمیسیون کشاورزی؛

تحقق احکام برنامه هفتم با حضور وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی می‌شود

در نشست مشترک اعضای کمیسیون کشاورزی با حضور وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه تحقق احکام مرتبط در قانون برنامه هفتم پیشرفت بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بر اساس دستورکار اعلامی، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در هفته جاری طی روزهای(یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه) نشست برگزار می‌کند.

گفتنی است در نشست روز (یکشنبه 8 مهرماه) در کمیسیون کشاورزی ابتدا طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، سپس ادامه لایحه تصویب اصلاحات ضمایم کنوانسیون بین الملل جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها 1973 و در نهایت طرح جهش تولید در شهرک های کشاورزی و مناطق ویژه کشاورزی بررسی می‌شود.

همچنین در نشست روز (دوشنبه 9 مهرماه) پس از بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی؛ عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع تبصره (2) ماده(9) قانون جهش تولید مسکن و همچنین مصوبات کمیسیون کشاورزی در ماموریت به شهرستان ملایر خطاب به بانک کشاورزی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان اتمی بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است روز (سه‌شنبه 10 مهرماه) نشست مشترک اعضای کمیسیون کشاورزی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو به منظور تبادل نظر و ارائه برنامه ها در جهت تحقق احکام مرتبط در قانون برنامه هفتم پیشرفت برگزار می‌شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 384065
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار