خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/29 - 10:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
معینی آرانی در نشست شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضور دکتر قالیباف؛

افزایش کرسی‌های نمایندگی مجلس و استان شدن مطالبه مردم کاشان است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از رئیس مجلس خواستار توجه به افزایش کرسی‌های نمایندگی مجلس و استان شدن کاشان به عنوان مطالبه جدی مردم حوزه انتخابیه خود شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مصطفی معینی آرانی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در نشست شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با امیدواری از اینکه حضور رئیس مجلس منشأ خیر و برکت در منطقه شود با اشاره به جایگاه انقلابی و تمدنی و توانمندی‌های حوزه انتخابیه گفت: محبت اهل بیت به منطقه ما به صدر اسلام باز می‌گردد، اکثر شهرهای بزرگ ایران یک یا چند دوره پایتخت کشور بوده‌اند و با سرمایه خزانه‌داری توسعه یافته‌اند اما کاشان با سرمایه‌های خودش توسعه یافته است.

وی ادامه داد: کاشان شهری خلاق است و نساجی سنتی آن در فهرست میراث جهانی ثبت شده و دارای 1800 واحد صنعتی است البته میانگین بیکاری‌مان صفر است و صنایع به دنبال تأمین کارگر هستند البته در مورد اشتغال فارغ‌التحصیلان با مشکل مواجه هستیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به وجود 43 واحد صنعتی گلاب‌گیری در کاشان گفت: دو هزار واحد صنعتی گلاب‌گیری فعال و بیش از 500 میلیون دلار صادرات داریم و برای حفظ و تداوم این وضعیت نیاز به حمایت، کمک و منابع مالی داریم تا این منطقه بتواند نقش ملی خود را به خوبی ایفا کند.

معینی آرانی با یادآوری اینکه کاشان ظرفیت استان شدن را دارد، بیان کرد: این موضوع در مجلس قبل در کمیسیون شوراها تصویب شده و افزایش کرسی‌های نمایندگی مجلس مطالبه جدی مردم ما است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم افزود: افزایش اختیارات فرمانداری ویژه، ایجاد واحد خزانه‌داری کل، دو بانده شدن جاده قدیم قم- کاشان و پیش‌بینی منابع برای طرح کنارگذر کاشان - آران و بیدگل و اتصال به چرمشهر ورامین از جمله مطالبات مردم حوزه انتخابیه دانست که باید مورد توجه قرار گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383673
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار