خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/29 - 12:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها

اعتراض نماینده شهرضا در مجلس به قطعی های مداوم برق

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس از قطعی های مرکر و برنامه ریزی نشده و خارج از سطح استاندارد برق مردم حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد.

حبیب قاسمی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت؛ در اعتراض به قطعی های مکرر برق در حوزه انتخابیه اش گفت: ناترازی انرژی و کمبود برق مسئله ای است که همگی به آن واقف هستیم و برای جبران کمبود ۱۰ هزار مگاواتی برق مقرر شده در هفته یک روز صنعت و کارگاه‌ها تعطیل شود.

وی ادامه داد: اما با این وجود امسال به دلیل گرمای هوا و شدت نیاز و اوج مصرف برق که شکل گرفت باعث شد ۵ هزار مگاوات نسبت به سال‌های گذشته در روزهای اوج گرما افزایش مصرف برق داشته باشم.

قاسمی گفت: به دلیل همین افزایش مصرف برای کلیه استان ها سهمی برای قطعی های برق بخش خانگی در نظر گرفته شد و مقرر شد در راستای تنظیم مصرف برق هر استانی چند مگاوات مصرف برق را در حوزه مسکونی و صنعتی تقلیل بدهند که استان اصفهان هم از این موضوع مستثنی نیست.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در نهایت مقرر شد به تناسب ظرفیت شهرستان و میانگین مصرف، قطعی های برق انجام شود. اما گزارش های مردم شهرستان شهرضا و دهاقان نشان می دهد تعداد دفعات قطعی های برق و ساعات قطعی برق نسبت به شهرهای دیگه زیادتر است.

قاسمی با بیان اینکه قطعی های برق چند بار در روز و هر کدام چند ساعت است گفت: از مدیر عامل شرکت ملی توانیر می خواهیم در این خصوص گزارشی به مردم اعلام شود و برنامه زمان بندی از روز قبل برای قطعی های برق اعلام شود زیرا این قطعی های مداوم و از پیش اعلام نشده باعث بروز خسارات به وسایل برقی مردم و نانوایی ها و اصناف و مشاغل شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 382535
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار