خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/30 - 23:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت مادر شهیدان کریم‌بخش

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت حاجیه خانم طاهره نوربخش، مادر گرامی شهیدان بسیجی‌ والامقام مسلم، حمزه و علی کریم‌بخش و جانبازان سرافراز خلیل ، حر و حبیب و آزاده جانباز دلاور اصغر کریم‌بخش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ دکتر محمدباقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت حاجیه خانم طاهره نوربخش، مادر گرامی شهیدان بسیجی‌ والامقام  مسلم، حمزه و علی کریم‌بخش و جانبازان سرافراز خلیل ، حر و حبیب و آزاده جانباز دلاور اصغر کریم‌بخش را تسلیت گفت. 



متن پیام به شرح زیر است؛



بسم الله الرحمن الرحیم 



انالله و انا الیه راجعون 



 



ضایعه درگذشت حاجیه خانم طاهره نوربخش، مادر گرامی شهیدان بسیجی‌ والامقام  مسلم، حمزه و علی کریم‌بخش و جانبازان سرافراز خلیل ، حر و حبیب و آزاده جانباز دلاور اصغر کریم‌بخش  موجب تأثر و تألم خاطر گردید.



این مادر مکرمه و صبور با ارادت خالصانه به خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، فرزندانی مؤمن و رشید برای عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب تربیت کرد و  جلوه‌ای ماندگار از بانوان فداکار این مرز و بوم را بر گنجینه تاریخ رقم زد.



اینجانب با تسلیت  به مردم شریف استان گیلان و شهرستان بندر انزلی و خانواده گرامی ،  برای آن فقیده سعیده رضوان الهی و علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای  بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.



 



محمدباقر قالیباف



رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی



پایان پیام

  • کد خبر : 325735
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم