خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/08/24 - 22:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

پیام تسلیت دکتر لاریجانی در پی درگذشت مدیرعامل و معاون حقوقی و‌ پارلمانی سازمان تامین اجتماعی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و‌ پارلمانی این سازمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و‌ پارلمانی این سازمان را که امروز پنجشنبه 24 آبان ماه به همراه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی به گلستان سفر کرده بودند و در سانحه تصادف جان خود را از دست دادند، تسلیت گفت.



متن پیام دکتر لاریجانی بدین شرح است:



 











لاریجانی پیام تسلیت نوربخش و تاج الدین


 



 بسم الله الرحمن الرحیم



 



انالله و اناالیه راجعون



 



جان باختن اندوه‌بار دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و‌ پارلمانی این سازمان و نماینده اسبق اصفهان در ‌ مجلس شورای اسلامی، در اثر سانحه تصادف موجب تاسف و تاثر گردید .



این خدمتگزاران صدیق به انقلاب و مردم،‌ هنگام انجام خدمت و درحین ماموریت جهت بازدید و افتتاح چند پروژه درمانی و اجتماعی در استان گلستان جان باختند .



 ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم شریف ایران ، مجموعه خدوم سازمان تامین اجتماعی و خانواده درگذشتگان، برای این دو عزیز، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم .



علی لاریجانی



رئیس مجلس شورای اسلامی



 



پایان پیام/



 

  • کد خبر : 266645
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار