خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/27 - 19:27
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
در جلسه جمع بندی نظارت میدانی از شهر پرند مطرح شد:

نیکزاد: مجلس برای حل مشکلات معیشتی مردم در کنار دولت است/نوروزی: پرند محروم است/خضریان: پایبندی به عهد توسط مسئولان از برکات انقلاب اسلامی است

نشست جمع بندی بازدید نظارتی از شهر جدید پرند شهرستان رباط کریم با حضور جمعی از نمایندگان و مسئولان اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست جمع بندی بازدید نظارتی علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه (چهارشنبه، 27 بهمن ماه) در سالن جلسات شهرداری پرند با حضور جمعی از نمایندگان و همچنین مسئولان اجرایی برگزار شد.



ابتدا علی نیکزاد ثمرین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در خصوص جهاد تبیین، گفت: ایشان چندین بار تاکید بر این موضوع کردند اما جهاد تبیین از سوی کسی تبیین نشد و حتی در سخنرانی های 22 بهمن نیز مورد اشاره قرار نگرفت در حالی که باید در دیدگاهمان نسبت به تغییر رفتار و اخلاق حکمرانی و تقویت سرمایه اجتماعی از سوی دولت توجه داشته باشیم.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از دلایل اینکه قوه مقننه از دولت حمایت کرد تاکید بر تغییر اخلاق حکمرانی و افزایش سرمایه اجتماعی بود.



وی تصریح کرد: از دولت انتظار می رود با شتاب و سرعت حرکت کشور را در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی خصوصا معیشت مردم را آغاز کند و اقداماتی در این زمینه انجام دهد؛ مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا درکنار دولت است.



نیکزاد گفت: مسئولان باید وعده هایی بدهند که در راستای حل مشکلات مردم پرند عملیاتی شود زیرا طی یک ماه آینده همه مصوبات این نشست پیگیری خواهد شد.



در ادامه علی خضریان، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به اینکه هیچ فردی ادعا ندارد در بازدید یک روزه می توان همه مشکلات شهر پرند را برطرف کرد، گفت: براین اساس مسئولان باید تعهداتی را ارائه دهند که اجرایی شود.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روحیه مطالبه گری و پایبندی به عهد توسط مسئولان یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است از این رو اگر مصوبات نشست امروز طی زمانبندی مشخص شده اجرایی نشود از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس مورد پیگیری قرار گرفته و با متخلفان برخورد می شود.



در ادامه این نشست حسن نوروزی با اشاره به اینکه طی سالیان متمادی با حضور مسئولان مختلف کشوری برای رسیدگی به مشکلات پرند تصمیماتی اتخاذ شده که خوشبختانه نتایج خوبی در پی داشته است، گفت: هرچند برخی از مصوبات هنوز اجرایی نشده که باید از سوی دستگاه های متولی در حوزه اجرایی مورد پیگیری قرار بگیرد.



نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم شهر پرند مظلوم هستند زیرا این منطقه محروم است و مسئولان باید در راستای رفع مشکلات آن ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 337200
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم