خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/14 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

نیکزاد از پروژه کمربندی شمالی بروجن و مسکن مهر بازدید کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از روند احداث پروژه کمربندی شمالی بروجن بازدید و پس از آن با حضور در شهرک الهیه بروجن از مشکلات مردم ساکن در این منطقه مطلع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه در جریان سفر نظارت ستادی به استان چهارمحال و بختیاری ضمن حضور در شهرک الهیه بروجن با ساکنان این منطقه گفت و گو کرد و از مشکلات آنان مطلع شد.



همچنین نایب رئیس مجلس و هیات همراه از مجموعه ورزشی کارگران منطقه الهیه بروجن نیز در ادامه سفر خود بازدید کردند.  



نیکزاد در خصوص اهداف نظارت ستادی از شهرستان بروجن و در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز به اتفاق دکتر نادری عضو هیئت رییسه و آقای موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم و با همراهی معاونان سازمان حمل و نقل جاده ای، شرکت ساخت و توسعه زیربنایی کشور، شرکت باز آفرینی شهری، سازمان شهرداری و دهیاری ها برای اطلاع از وضعیت پروژه های شهرستان بروجن و استان چهارمحال بختیاری آمدیم.



وی افزود: این شهرستان از محدود شهرهایی است که جاده‌های آسفالتی زیادی دارد اما این مسیرها نیاز به بهسازی و نوسازی دارد، همچنین در شهرک گلها و الهیه هم مردم نیازهایی در بخش زیرساخت دارند.



نایب رئیس مجلس با بیان اینکه ۷هزار نفر در این مناطق با حداکثر ۱۰میلیون صاحب خانه شدن گفت: در دولت دهم به دلیل اینکه کسانی آمدند که اعتقادی به خدمت به مردم در حوزه مسکن نداشتند زیر ساخت های مسکن مهر توسعه مطلوبی پیدا نکرد و لازم است این مسأله نیز مورد توجه قرار گیرد و با تامین بودجه از منابع ملی این مشکل حل شود. همچنین در کنار این حل‌ مشکلات زمین چمن مربوط به وزارت تعاون بروجن نیز از برنامه های سفر به استان چهارمحال بختیاری است.



وی در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم برای تکمیل گلزار شهدای گمنام و جاده ترانزیتی شمالی شهرستان و سایر پروژه های مذکور اعتباراتی را از کشور جدای اعتبارات منطقه ای و استانی تامین کنیم./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 349726
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار