خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/22 - 13:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
صبح امروز صورت گرفت:

نشست نایب رئیس مجلس جهت پیگیری مطالبات مردم فلاورجان/نیکزاد:کمک بنیاد مسکن برای اجرای طرح هادی و مسکن محرومان فلاورجان

نایب رییس مجلس در نشستی با مسئولان اجرایی، مطالبات مردم فلاورجان را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  علی نیک زادثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز ( دوشنبه  22 آذرماه) در نشست پیگیری مشکلات شهرستان فلاورجان که سیدناصر موسوی لارگانی   نماینده مردم فلاورجان در مجلس و مسئولان اجرایی  نیز حضور داشتند، شرکت کرد.



براساس این گزارش؛ نایب رییس مجلس درخصوص این نشست گفت: نماینده مردم فلاورجان تقاضا برگزاری نشستی را داشت که در این نشست نمایندگانی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) حضور یافته تا مطالبات و مشکلات این شهرستان مورد بحث، بررسی و پیگیری قرار گیرد.



وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در موضوع قیر حواله ای و مسکن محرومان و اجرای طرح هادی و بازنگری در طرح هادی به شهرستان فلاورجان کمک کند.



نیکزاد ثمرین بیان کرد: همچنین بنیاد مستضعفان پیرو صحبتی که رییس بنیاد با رییس جمهور داشتند، قرار شد که زمین هایی را در اختیار بنیاد مسکن قرار داده تا بتوانند طرح جهش تولید را اجرایی کنند.همچنین مقرر شد برای مساجد و زیر سازی زمین های چمن که در حال اجرا است، کمک های لازم را انجام دهد.



نایب رییس مجلس خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با مدیرعامل شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی جلسه را در هفته جاری برگزار کرده تا در خصوص نحوه عبور مترو از فلاورجان که مجری آن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بوده و کارفرما معاونت شهرهای جدید وزارت راه وشهرسازی است، به توافق برسند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333476
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم