خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/29 - 09:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
صبح امروز؛

نایب رئیس مجلس وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد/نظارت میدانی بر پروژه های عمرانی و بهداشتی چناران، طرقبه و شاندیز در دستور کار نیکزاد

نایب رئیس مجلس جهت نظارت میدانی بر پروژه های عمرانی و بهداشتی حوزه انتخابیه چناران، طرقبه و شاندیز وارد استان خراسان رضوی شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت؛ علی نیک زادثمرین در جریان سفر یک روزه خود به استان خراسان رضوی به منظور نظارت میدانی از طرح ها و پروژه های عمرانی چناران، طرقبه و شاندیز، صبح امروز (پنجشنبه ۲۹ دی ماه) وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد.



براساس این گزارش؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مورد استقبال مسئولان اجرایی این استان قرار گرفت.



هدف از این سفر که به دعوت حسین امامی راد، نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس صورت گرفته، نظارت میدانی و بازدید از طرح های عمرانی شهری، طرح نهضت ملی مسکن، بهداشتی و درمانی و پیشبرد این پروژه ها است.



گفتنی است در این سفر، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود قوه مقننه و همچنین مجتبی رضاخواه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و تعدادی از معاونین ارشد وزارتخانه ها، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 355631
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار