خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/18 - 10:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر لاریجانی در دیدار با شورای کارگری و اعضای هیات مدیره شرکت هپکو:

لزوم استفاده از تولیدات شرکت هپکو در پروژه های عمرانی/ باید از ظرفیت نیروی انسانی شرکت استفاده شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های نیروی انسانی شرکت هپکو گفت: باید تمهیدی اندیشیده شود تا خرید تجهیزات و ماشین آلات برای اجرای پروژه های عمرانی از این شرکت صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی که به استان مرکزی سفر کرده است، صبح امروز (پنجشنبه 18 بهمن) در حاشیه بازدید از شرکت تولید تجهیزات سنگین (هپکو) با شورای کارگری و برخی از اعضای هیات مدیره این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.



در این دیدار اعضای شورای کارگری شرکت هپکو توضیحاتی درخصوص مشکلات و دغدغه های کارگران این شرکت ارائه کردند.



دکتر لاریجانی نیز در این دیدار با بیان اینکه شرکت هپکو در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد، گفت: مدیران این شرکت در تلاش هستند تا مسائل و دغدغه های کارگران حل شود.



رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً من در اسرع وقت با مسئولان سازمان برنامه و بودجه صحبت خواهم کرد تا تمهیدی اندیشیده شود تا خرید تجهیزات و ماشین آلات برای اجرای پروژه های عمرانی از این شرکت صورت گیرد. البته اخیراً مجلس شورای اسلامی مصوبه ای را برای حمایت از تولید داخل به تصویب رساند که براساس آن مدیران دستگاه ها و بخش ها مکلفند خرید تجهیزات و تولیدات داخلی را در اولویت قرار دهند و اگر تخلفی در این خصوص صورت گیرد،  مجازات خواهند شد.



وی با اشاره به ظرفیت های گسترده شرکت هپکو افزود این شرکت می تواند نقش تاثیرگذاری در افزایش اشتغال استان مرکزی داشته باشد و به طور حتم باید از ظرفیت های نیروی انسانی در این شرکت استفاده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 273619
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار