خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/06 - 10:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی؛

عملیات اجرایی طرح عمران اترک آغاز شد

با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی طرح عمرانی اترک شامل ۶۰ طرح شهری و روستایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با حضور علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به استان خراسان شمالی سفر کرده است عملیات اجرایی طرح عمران اترک شامل ۶۰ طرح عمران شهری و روستایی از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز طرح عمران اترک که شامل ۶۰ طرح عمران شهری و روستایی می‌شود، گفت: عمران شهری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در ذهن افکار عمومی مربوط به حاکمیت است.



نیکزاد ادامه داد: شورای اسلامی و شهرداران بدانند با اجرای طرح‌های عمران شهری و روستایی به نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فصل عمران شهری در زندگی و دیدگاه اجتماعی مردم بسیار اهمیت دارد، افزود: احداث پروژه‌های صنعتی و نیروگاه‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند اما افکار عمومی و عام مردم آن را نمی‌بینند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم  پروژه‌های طرح عمران اترک در بازه زمانی مشخص به بهره برداری برسد، گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری نیز اعتباراتی را در اختیار شهرداری‌های استان قرار می‌دهد و این موضوع در نشست پایانی سفر به تصویب می‌رسد تا پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر افتتاح شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 308855
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار