خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/01/20 - 16:38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
رئیس مجلس دومای روسیه خبر داد:

طرح موضوع افزایش روابط اقتصادی ایران و روسیه در اولین جلسه کمیسیون عالی مشترک پارلمان‌ها

رئیس مجلس دومای روسیه با اشاره به اهمیت موضوع افزایش روابط اقتصادی ایران و روسیه، از طرح این موضوع در اولین جلسه کمیسیون عالی مشترک پارلمان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ویاچسلاو ولودین در حاشیه همایش تجاری ایران و روسیه در جمع خبرنگاران گفت: جلسه بین تجار ایرانی و روسی نشست مفید و خوبی بود که باید از اتاق بازرگانی ایران و روسیه که این فرمت را برای برگزاری جلسه انتخاب کرده بودند تشکر کنم.



رئیس مجلس دومای روسیه با بیان اینکه همکاری اقتصادی بین پارلمان های دو کشور بسیار مهم بوده و اولویت دارد، افزود: ما به موضوع تقویت و پیشرفت تماس های اقتصادی بین دو کشور توجه خاصی داریم و همچنین می خواهیم در چارچوب کمیسیون عالی مشترک به موضوع توجه خاصی داشته و تلاش کنیم تا روابط اقتصادی دو کشور گسترش یابد.



وی ادامه داد: در حاشیه اولین جلسه کمیسیون عالی مشترک پارلمان ها که قرار است در پاییز در شهر ولگوگراد برگزار شود می خواهیم موضوع افزایش روابط اقتصادی دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.



رئیس مجلس دومای روسیه تصریح کرد: تماس ها بین مناطق و استان های دو کشور برای پیشرفت همکاری اقتصادی بین ایران و روسیه اهمیت خاصی دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 238601
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار