خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/27 - 17:45
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دکتر لاریجانی در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان تأکید کرد؛

شناسایی و حمایت از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در گلستان

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت استان گلستان برای ورود به بخش سرمایه‌گذاری، گفت: حمایت از سرمایه گذاران می‌تواند باعث توسعه استان گلستان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  ظهر امروز(یکشنبه، 27 مردادماه) اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان و استاندار این استان با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.



دکتر لاریجانی در این دیدار با بیان اینکه راه آهن گرگان-مشهد نیازمند فاینانس و سرمایه گذاری بوده که در حال پیگیری است و مذاکراتی در این باره صورت گرفته است، به موضوع لایروبی خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: لایروبی این منطقه از طریق وزارت نیرو و سازمان حفاظت از محیط زیست پیگیری می شود.



رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های استان گلستان شناسایی شده و از سرمایه گذاران حمایت شود، عنوان کرد: یکی از مزیت های کشور ما نیروی برق خورشیدی است که باید اشکالات راه اندازی نیروگاه آن در گلستان برطرف شود.



رییس مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر تقویت  حوزه گردشگری افزود: وزارت میراث فرهنگی بعد از تشکیل می تواند در این حوزه کمک شایانی به استان گلستان که دارای ظرفیت های گردشگری بسیار است، داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 286730
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار