خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/30 - 19:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
به‌منظور حضور و سخنرانی در مراسم رژه نیروهای مسلح؛

رئیس مجلس وارد فرودگاه بندرعباس شد

رئیس مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور حضور و سخنرانی در مراسم رژه نیروهای مسلح وارد فرودگاه بندرعباس شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان استان هرمزگان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (چهارشنبه 30 شهریورماه) به منظور حضور و سخنرانی در مراسم رژه دریایی، یگان‌های مردمی و نظامی بندرعباس وارد استان هرمزگان شد و مورد استقبال رسمی مقامات استان از جمله نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان استان هرمزگان قرار گرفت.



براساس این گزارش، این مراسم با شرکت ۱۴۴۴ فروند شناور سنگین، نیمه سنگین و سبک در قالب بسیج دریایی و یگان‌های برگزیده شناوری نیروی دریایی ارتش و سپاه و دریابانی فراجا درمجاورت سواحل خلیج فارس صبح فردا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.



در این مراسم که فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح نیز حضور دارند، یگان‌های برگزیده شناوری، هوایی، پیاده و محمول نیروهای مسلح و بسیج دریایی حضور خواهند داشت و همزمان با رژه شناوری، جنگنده‌های تیزپرواز نیروی هوایی ارتش و هوا فضای سپاه به اجرای رژه هوایی می‌پردازند.



در آیین رژه نیروهای مسلح در بندرعباس یگان‌های برگزیده پیاده از مقابل جایگاه رژه می‌روند و توانمندی‌ها و دستاوردهای عرصه دریایی نیز در قالب رژه یگان‌های محمول به نمایش در خواهد آمد./



پایان پیام

  • کد خبر : 349385
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار