خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/22 - 17:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
با صدور پیامی:

رئیس حوزه ریاست مجلس درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی را تسلیت گفت

رئیس حوزه ریاست مجلس درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و نماینده مجلس خبرگان رهبری اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد جعفری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، امام جمعه سابق شیراز و نماینده مجلس خبرگان رهبری اسلامی را تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر مسألت کرد. متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



انالله و انا الیه راجعون



«ارتحال روحانی گرانقدر آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تاثر گردید. این روحانی جلیل القدر از دوستداران و یاران انقلاب، امام و رهبری و از پیشگامان در مبارزات انقلاب بودند که از هر تلاشی در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی دریغ نداشتند.



ایشان در سراسر عمر خویش به گسترش و ترویج معارف دینی و اسلامی همت گماشتند و آثار متعددی در این حوزه‌ها از ایشان به یادگار مانده است.



اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این عالم ربانی به مقام معظم رهبری، علما و حوزه‌های علمیه، مردم متدین استان فارس و بیت مکرم ایشان، برای آن مرحوم رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.»/



پایان پیام



 

  • کد خبر : 243871
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار