خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/17 - 17:49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
دقایقی پیش صورت گرفت:

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با دکتر لاریجانی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، مدیرکل دامپزشکی استان و اعضای اتحادیه مرغداران با دکتر لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، مدیرکل دامپزشکی استان و اعضای اتحادیه مرغداران استان قم امروز (پنجشنبه، 17 اسفندماه) با دکتر علی لاریجانی دیدار کردند و رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان مطالبات اعضای اتحادیه مرغداران استان قم قرار گرفت.



در این دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم و مدیرکل دامپزشکی استان گزارش عملکردی را ارائه کردند و به تشریح مسائل حوزه های کاری خود پرداختند.



دکتر لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان مطالبات اعضای اتحادیه مرغداران استان قرار گرفت و از مسئولان خواستار پیگیری این موضوعات شد.



لازم به ذکر است پیش از این دیدار دکتر لاریجانی با اعضای شورای اسلامی روستای فردو دیدار و گفت وگو کرد و اعضای شورای این روستا مطالبات خود را مطرح کردند.



براساس این گزارش دکتر لاریجانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اتحادیه نانوایان استان قم نیز دیدار و گفت وگو کرد و اعضای این اتحادیه مسائل و موضوعات خود را به استماع رئیس مجلس شورای اسلامی رساندند./



پایان پیام

  • کد خبر : 235570
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار