خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/03 - 13:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
با صدور پیامی؛

دکتر قالیباف درگذشت حجت الاسلام «محمدرضا آشتیانی» را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیبافرئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مردم شریف شهرستان قم در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.



متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:



 



بسم الله الرحمن الرحیم 



انالله و اناالیه راجعون


 


درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مردم شریف شهرستان قم در مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.


 


این روحانی جلیل‌القدر در سراسر عمر خویش علاوه بر ترویج و نشر معارف اسلامی و شعائر دینی و تربیت شاگردان و شیفتگان مذهب، به‌عنوان خدمتگزاری صدیق در مسئولیت‌های فرهنگی، سیاسی و انقلابی در خدمت به مردم و نظام بودند.


 


ضمن عرض تسلیت به حوزه‌های محترم علمیه، روحانیت معزز، مردم شریف قم، شاگردان و بیت گرامی، برای این عالم گرانقدر در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهاالسلام رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


 


محمدباقر قالیباف


رئیس مجلس شورای اسلامی/


پایان پیام
  • کد خبر : 363887
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار