خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/04/08 - 13:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

دکتر قالیباف بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب کشور را افتتاح کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسمی بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب کشور را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف امروز (یکشنبه، 8 تیرماه) با حضور در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب کشور در شرکت همراه اول از طریق ویدئو کنفرانس این مرکز را افتتاح کرد.



رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن افتتاح بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب کشور گفت: با استعانت از درگاه خداوند و در آستانه میلاد حضرت ثامن‌الحجج (ع) بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب کشور را افتتاح می‌کنم و از همه عزیزانی که در این مسیر تلاش کردند به ویژه مدیران گرامی تشکر می‌کنم و به مردم غرب و شمالغرب کشور تبریک عرض می‌کنم.



دکتر قالیباف همچنین در ادامه از امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی که شاهد این افتتاح بودند تشکر کرد.



لازم به ذکر است استاندار آذربایجان شرقی در توضیح این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب با ظرفیت 350 رک است که امروز 250 رک آن به بهره برداری می‌رسد. ظرف 10 سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای کاهش وابستگی اینترنت داخلی به اینترنت جهانی و توسعه شبکه ملی اطلاعات شده است که افتتاح این مرکز می‌تواند گام موثری باشد.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و آقای اخوان رئیس شرکت همراه اول نیز در این مراسم حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 300162
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار