خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/17 - 12:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
قالیباف در ادامه نظارت میدانی در استان چهارمحال و بختیاری وارد شهرستان لردگان شد

حضور غیر منتظره لردگانی ها در مسیر عبور رئیس مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی از حوزه های انتخابیه چهارمحال و بختیاری از جاده لردگان- ایذه بازدید و با تعداد زیادی از مردمی که در ورودی شهر لردگان به صورت غیر منتظره به استقبال وی آمده بودند، گفت و گو کرد و در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ دکتر محمدباقر قالیباف در اولین روز نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در بدو ورود به شهرستان لردگان از جاده لردگان- ایذه بازدید کرد.



براساس این گزارش رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید میدانی از محور مواصلاتی لردگان- ایذه از نزدیک در جریان مشکلات این محور قرار گرفت؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و بامیری نماینده مردم لردگان در مجلس در این میان توضیحاتی در خصوص این جاده ارائه کردند.



حضور غیر منتظره مردم لردگان در مسیر قالیباف



 جمع زیادی از مردم لردگان در استان چهار محال و بختیاری به صورت غیر منتظره در ورودی این شهر خود را  به مسیر عبور رئیس مجلس رسانده و تجمع کرده بودند، با او به گفت وگو پرداختند. دکتر قالیباف نیز در جمع مردم لردگان بر پیگیری مسائل و مشکلات مردم این شهرستان از سوی دستگاه های مرتبط اجرایی تاکید کرد و گفت که مجلس یازدهم پیگیری مطالبات مردم و رسیدگی به مشکلات معیشتی آن‌ها از جمله ساکنان مناطق محروم را در اولویت کاری خود قرار داده است.

  • کد خبر : 311537
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار