خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/25 - 14:49
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
در دیدار نیکزاد و تعدادی از نمایندگان با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی مطرح شد

حجت‌السلام قریشی: مجلس یازدهم با عملکرد مثبت خود رویکرد تخریبی دشمن را خنثی خواهد کرد/نیکزاد:مجلس به دنبال گسترش عدالت اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: مجلس یازدهم با عملکرد مثبت خود رویکرد تخریبی دشمن را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی نیک زادثمرین نایب رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس بعد از ظهر امروز (شنبه،۲۵ بهمن ماه) در سفر یک روزه خود به ارومیه پس از حضور در مصلی ارومیه با امام جمعه این شهر و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کردند.



حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه شهر ارومیه در این دیداربا تقدیر از عملکرد مجلس یازدهم تأکید کرد: دشمن به دنبال تضعیف مجلس انقلابی است و نمایندگان باید با عملکرد مثبت خود رویکرد دشمن را با شکست مواجه کنند.



 











دیدار نیکزاد با امام جمعه ارومیه


 



وی با یادآوری تعبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مجلس یازدهم که این مجلس را مجلس انقلابی نامیدند، عنوان کرد: قطعاً حضرت آقا با تحقیق و تفحص دقیق مبحثی را مطرح می‌کنند و تعبیر مجلس انقلابی به دلیل سوابق درخشان نمایندگان این دوره بوده است.



امام جمعه ارومیه ادامه داد: در این مدت شروع به کار مجلس یازدهم نیز نمایندگان جنب و جوش بسیار بیشتری نسبت به دوره‌های قبل داشتند، افزود: هیچ‌گاه این چنین شاهد نبودیم که نمایندگان سایر استان‌ها در یک منطقه حضور یابند و پیگیر مسائل محلی و استانی آن منطقه شوند و این چنین از مسئولان پاسخ بخواهند.



وی همچنین با اشاره به عملکرد مثبت قوه قضائیه که کارآمدی نظام را بیش از پیش ثابت کرده است، خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس نیز امروز می‌توانند با سرمایه‌ای که در اختیار دارند یعنی خدمت، امید را در جامعه ارتقاء دهند.



 











دیدار نیکزاد با امام جمعه ارومیه


 



حجت السلام قریشی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های مغفول مانده در استان سرمایه‌گذاری در خصوص آبیاری زمین‌های کشت منطقه آزاد ماکو است، گفت: این پروژه نیاز به توجه مسئولان برای بهره‌برداری دارد.



امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به مشکلات استانی آذربایجان غربی خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس در حل مشکلات باغداران و کشاورزان به ویژه عرضه کنندگان محصول سیب شد.



امام جمعه ارومیه با اشاره به سیاست‌های خودتحریمی در مرزهای کشور اضافه کرد: به راحتی می‌توان با مدیریت مرزهای کشور بسیاری از تحریم‌ها را دور زد.



وی همچنین خواستار توجه مجلس شورای اسلامی به وضعیت حوزه‌های علمیه شد و گفت: مباحثی که برای تخریب مجلس مطرح می‌شود محلی از اعراب ندارد و می‌توان با عملکرد مثبت این موارد را خنثی کرد.



 











دیدار نیکزاد با امام جمعه ارومیه


 



در ادامه علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس با اشاره به سوابق نمایندگان مجلس یازدهم گفت: قطعاً رهبری بر اساس سوابق مجلس یازدهم نسبت به این مجلس اظهار لطف کردند و قطعاً عملکرد ما باید به نحوی باشد که انتظار ایشان را برآورده سازیم.



وی با بیان اینکه مجلس یازدهم با تقسیم کار تخصصی در کمیسیون‌های مختلف کار بزرگی را آغاز کرده است، با اشاره به عملکرد تعدادی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس به وضع قوانین همچون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و مالیات بر خانه‌های خالی اشاره کرد.



وی با اشاره به عملکرد مثبت قوه قضائیه که حرکت به سمت عدالت محسوب می‌شود، گفت: مجلس یازدهم نیز با عملکرد مثبت خود قصد دارد عدالت اجتماعی را در جامعه گسترش دهد.



وی با اشاره به بازدید خود از پروژه استانی ارومیه به پروژه آزادراه تبریز – ارومیه اشاره و یادآور شد: این پروژه با ورود سرمایه‌گذار جدید از سر گرفته خواهد شد و چنانچه پیمانکار در دو جبهه عمل کند یک ساله آماده بهره‌برداری خواهد بود.



نایب رئیس مجلس ادامه داد: بازدید بعدی ما رونمایی از ماهواره فضایی اروم‌ست بود که این پروژه نیز به همت جوانان خودباور داخلی به نتیجه رسیده است و ضرورت حمایت از این جوانان خودباور و مجاهدان عرصه علمی احساس می‌شود.



در ادامه این دیدار عزت الله اکبری تالارپشتی، مجتبی یوسفی، وحید جلا‌ل‌زاده و علی خضریان نیز در سخنان کوتاهی نقطه نظرات خود را بیان کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 313838
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار