خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/11 - 22:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

تاکید بر ارتباط ناگسستنی تهران و دمشق در همه عرصه‌ها

در پایان سفر هیات ارشد مجلس شورای اسلامی ایران به سوریه، مسئولان دو کشور بر ارتباط ناگسستنی در میدان نبرد و در عرصه سازندگی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مجالس ایران و سوریه بر ارتباط ناگسستنی تهران و دمشق هم در میدان نبرد و هم در عرصه سازندگی تاکید کردند.



این مطلب در پایان سفر سه روزه هیات ارشد مجلس شورای اسلامی کشورمان به سوریه مورد تاکید دو طرف قرار گرفت.



این هیات به ریاست علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حموده صباغ رئیس مجلس، حسین عرنوس نخست وزیر و فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار کرد.



هماهنگی مواضع مجالس دو کشور در محافل بین المللی و همچنین بررسی زمینه های همکاری‌های دو کشور در مرحله پسا بحران به ویژه سازندگی در سوریه از جمله محور‌های این سفر اعلام شد.



محمد هادی مشهدیه نماینده مردم دمشق در مجلس سوریه در حاشیه این سفر گفت: "هیچ قدرتی نمی‌تواند میان تهران و دمشق جدایی بیاندازد و در تمام میادین در کنار هم خواهیم بود تا همیشه سرافزار باشیم".



علی نیکزاد با تاکید مجدد بر موضع کشورمان در مردود دانستن مداخله خارجی و تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه سوریه، گفت: تهران از هیچ کوششی برای کمک به سوریه برای عبور از این مرحله به ویژه در زمینه تجارت، اقتصاد و سازندگی دریغ نخواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 339329
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم