خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/02 - 13:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
صبح امروز صورت گرفت

بازدید نیکزاد از پروژه استادیوم ۱۰ هزار نفری و روند احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب

نایب رئیس مجلس که به شهرستان بناب سفر کرده است، از روند احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی بناب و استادیوم ۱۰ هزار نفری در حال احداث این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز (دوشنبه ۲ آبان ماه) به شهرستان بناب سفر کرده است، از پروژه های عمرانی و شهری این شهرستان بازدید کرد.



براساس این گزارش؛ نایب رئیس مجلس از پروژه استادیوم ۱۰ هزار نفری بناب بازدید و در این بازدید تصمیم بر این شد که این پروژه تا خرداد ماه سال بعد به سرانجام برسد.



وی همچنین از کنارگذر شرقی بناب، شهرک صنعتی بناب، نیروگاه سیکل حرارتی سهند و درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی بناب بازدید کرد و تصمیمات لازم جهت رفع مسائل و مشکلات موجود اتخاذ شد.



در ادامه نیکزاد ثمرین از روند احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب و پروژه مسکن مهر بناب بازدید کرد و در دیدار با مسئولان اجرایی تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات و مسائل این پروژه اتخاذ و تعیین شد که در اولین فرصت این مشکلات حل شود.



نایب رئیس مجلس همچنین در حوزه علمیه بناب حضور یافت و گفت: در بازدید هایی که از هر منطقه ای صورت می گیرد، خواست ما این است که با استفاده از اعتبارات ملی، مشکلات پروژه های هر منطقه حل شود که امروز در شهرستان بناب تصمیم بر این شد که برای حل مشکلات استادیوم ۱۰ هزار نفری، شهرک صنعتی، کنارگذر شرقی، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی، مسکن مهر و درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی بیشتر از اعتبارات ملی استفاده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 350799
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار