خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/12 - 09:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست

بازدید نیکزاد از بیمارستان نیمه تمام حضرت زینب( س) اشکذر

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی از پروژه های عمرانی، خدماتی و بهداشتی شهر یزد از ایستگاه راه آهن، ورزشگاه ۳۲ بهمن و بیمارستان حضرت زینب کبری ( س) اشکذر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت میدانی از پروژه های عمرانی، خدماتی و ورزشی استان یزد، صبح امروز ( پنج شنبه ۱۱ خرداد ماه) از زیر گذر رستاق و باند دوم حاجی آباد و سالن ورزشی منطقه شرف آباد اشکذر یزد بازدید کرد. 



نایب رییس مجلس در ادامه نظارت میدانی خود از عملیات توسعه ایستگاه راه اهن اشکذر و پل چرخاب منطقه نظراباد اشکذر بازدید کرد. 



رفع مشکلات ایستگاه راه آهن اشکذر و مسیر دسترسی به آن یکی از مشکلات مردم منطقه بوده و هم اکنون ایجاد سالن انتظار و امکانات رفاهی، ساماندهی محوطه ایستگاه، جاده دسترسی همچنین تامین روشنایی مناسب این ایستگاه در طرح توسعه پیش بینی شده است. 



بازدید از ورزشگاه ۲۲ بهمن اشکذر و بیمارستان حضرت زینب اشکذر نیز از پروژه های عمرانی نیمه تمامی بود که نایب رییس مجلس شورای اسلامی از آن بازدید کرد. زیربنای این بیمارستان ۱۵۷ تخت خوابی خیرساز، ۱۲ هزار ۳۰۰ متر مربع بوده و در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به گفته مسئولان استانی تکمیل و بهره برداری آن به حدود ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد‌. 



نایب رییس مجلس در این بازدید ضمن گفت و گو با مسئولان مربوطه در جریان آخرین وضعیت پروژه ساخت بیمارستان حضرت زینب کبری(س)  و مشکلات اعتباری آن قرار گرفت که برای رفع موانع و مشکلات در جلسه جمع بندی مصوبات سفر تصمیم گیری خواهد شد. / 

پایان پیام 

  • کد خبر : 343215
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم