خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/20 - 14:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
ظهر امروز صورت گرفت

بازدید نایب رییس مجلس از وضعیت فاضلاب رومشکان و روند احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی کوهدشت

علی نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس با حضور در شهرستان های رومشکان و کوهدشت از وضعیت فاضلاب رومشکان و روند احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی کوهدشت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ علی نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس که به استان لرستان سفر کرده است؛ وارد شهرستان های رومشکان و کوهدشت شد و از طرح ها و پروژه های عمرانی این دو شهرستان بازدید کرد.



براساس این گزارش؛ نایب رییس مجلس در اولین بازدید خود، از فاضلاب شهرستان رومشکان بازدید کرد و مقرر شد مشکلاتی که فاضلاب برای مردم ایجاد کرده است، در اسرع وقت تعیین تکلیف، پیگیری و حل شود.



همچنین نایب رییس مجلس از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی برکت چغابل رومشکان بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این مرکز اگاه شد و مقرر گردید که مشکلات این مرکز درمانی پیگیری و حل شود.



علی نیکزاد ثمرین در ادامه از ورزشگاه نیمه کار رومشکان بازدید کرد و در تماس با معاون وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری و حل مشکلات این ورزشگاه نیمه کاره شد و مقرر گردید با کمک وزارت ورزش این ورزشگاه تا هفته دولت به بهره برداری برسد.



نایب رییس مجلس همچنین با حضور در شهرستان کوهدشت از سد خسروآباد کوهدشت بازدید کرد و مقرر شد که در اسرع وقت موانع و مشکلاتی که احداث این سد با آنها مواجه است، برطرف شود.



نیکزاد همچنین در ادامه از مسیر جاده به سمت ترهان کوهدشت و روند احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی کوهدشت بازدید کرد و مقرر گردید موانع و مشکلات این پروژه ها در جلسه جمع بندی سفر تعیین تکلیف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 361500
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار