خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/21 - 19:22
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
در سالروز ولادت ثامن الحجج انجام شد:

بازدید رئیس مجلس از خیریه بهشت امام رضا (ع)

در جریان بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از خیریه بهشت امام رضا (ع) مسئولان این خیریه از دکتر قالیباف خواستند تا مانند همیشه همراه مجموعه خیریه امام رضا(ع) بوده و از آن حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه 21 خرداد ) با حضور در مجموعه خیریه بهشت امام رضا (ع) از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و همچنین دندانپزشکی این خیریه را افتتاح کرد.



 











قالیباف در بازدید از موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)


 



موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) سازمانی غیردولتی، مردمی و مستقل است که با انگیزه کمک به ایتام و معلولان راه‌اندازی شده است. این موسسه فعالیت خود را در سال 79 با هدف کمک نیازمندان و محرومان آغاز کرد.



 











قالیباف در بازدید از موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)


 



بر اساس اظهارات مسئولان این مجموعه، 60 درصد پرسنل این خیریه را کودکان و نوجوانانی تشکیل می‌دهند که در گذشته خودشان نیز در این مرکز بوده‌اند و اکنون 3 روز در هفته به معلولان خدمات‌رسانی می‌کنند؛ مردم عادی هم می‌توانند 3 روز در هفته از خدمات این مجموعه استفاده کنند. با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات مناسب در سطح جامعه برای همه معلولان فراهم نیست، معلولان می‌توانند با حضور در این موسسه ورزش کنند و از خدمات آن بهره مند شوند. کارکنان این مجموعه از طریق بهزیستی استخدام می‌شوند.



 











قالیباف در بازدید از موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)


 



همچنین در حاشیه افتتاح مجموعه دندانپزشکی توسط رئیس مجلس، مسئولان مربوطه مطرح کردند که برخی معلولان به دلیل عفونت دهان و دندان با مشکلات بسیار حادی مواجه می‌شوند و این مرکز می‌تواند از این مسائل جلوگیری کند. با توجه به اینکه هزینه‌های دندانپزشکی، فشارهای زیادی را به خانواده‌ها وارد کرده و خواسته ما از رئیس مجلس این است که مانند همیشه همراه مجموعه بهشت امام رضا (ع) باشد تا معلولان بتوانند با کمترین مشکل مسائل روزانه خود را انجام دهند.

 











قالیباف در بازدید از موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)


 



همچنین از سوی مسئولان این موسسه مطرح شد که دغدغه سلامت دهان و دندان موضوع مغفول مانده نظام سلامت است و معلولان و سالمندان عوارض شدید ناشی از آن را تحمل می‌کنند البته وضعیت سلامت دهان و دندان مطلوب نیست و باید برای پیشگیری از آن برنامه‌ریزی داشته باشیم و تمامی معلولان باید بتوانند از خدمات دندانپزشکی مناسب استفاده کنند.



 











قالیباف در بازدید از موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)


 



مسئولان این مجموعه تاکید کردند، بهترین دندانپزشکان در این مجموعه حضور دارند و قول می‌دهیم مرکزی باشد که در آن صدها دندانپزشک عاشق به معلولان خدمات‌رسانی کنند به همین دلیل باید تجهیزات را به روزرسانی کنیم و با توجه به سیر افزایش تعداد سالمندان و جمعیت معلولان، باید به ارائه خدمات دندانپزشکی برای این قشر توجه شود./



 











قالیباف در بازدید از موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)


پایان پیام

  • کد خبر : 343572
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم