خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/10 - 18:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید

افتتاح پست برق۱۶۰ مگا ولت آمپر شهرستان سراب

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان سراب پست برق ۲۳۰/۶۳ با ظرفیت ۱۶۰ مگا ولت آمپر این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه 10 بهمن ماه) به استان آذربایجان شرقیسفر کرده در بدو ورود با ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان سراب پست برق ۲۳۰/۶۳ با ظرفیت ۱۶۰مگا ولت آمپر  این شهرستان را افتتاح کرد.



گفتنی است این پروژه با هدف تامین برق طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب، ابجاد زیرساخت به منظور پاسخگویی به متقاضیان جدید صنعتی و کشاورزی در منطقه، تقویت شبکه فوق توزیع منطقه سراب، مهربان و هریس و رفع افت ولتاژ پست‌ها و پرباری خطوط منطقه است.



لازم به ذکر است مشخصات پروژه شامل یک دستگاه ترانس 230.63 کیلوولت، چهار دستگاه فیدر خط و یک دستگاه فیدرترانس 230 کیلوولت، شش دستگاه فیدر خط و دو دستگاه فیدرترانس 63 کیلوولت می‌شود.



همچنین در آیین افتتاح پست برق 230.63 با ظرفیت 160 مگا ولت آمپر، موافقتنامه اجرای طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب بین سازمان ایمیدرو، سازمان ایدرو و شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران امضاء شد.



همچنین دکتر لاریجانی در پایان حضور خود در شهرستان سراب برج تجاری، فرهنگی و مسکونی میلاد این شهر را افتتاح و با مردم آن دیدار کرد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 273098
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار