خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/11 - 13:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
حضور نایب رئیس مجلس در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه؛

از گفت‌وگوی چهره به چهره با مرزنشینان خراسان جنوبی تا بازدید از پروژه های راه روستایی

نایب رئیس مجلس در جریان سفر خود به استان خراسان جنوبی از پروژه های عمرانی شهرستان های نهبندان و سربیشه بازدید به عمل آورد.

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی نیکزاد و هیات همراه پس از ورود به حوزه انتخابیه سربیشه و نهبندان از پروژه مسیر خاکی روستاهای امیرآباد سرزه و کریم آباد بخش مود شهرستان سربیشه بازدید به عمل آورده و کمی و کاستی های این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد. 3 کیلومتر از این مسیر خاکی نیاز به کار عمرانی برای بهره برداری دارد.



در ادامه نایب رئیس مجلس از پروژه مسکن مهر سربیشه بازدید به عمل آورد و دستور رسیدگی فوری برای بهره برداری هرچه سریع تر از این پروژه را صادر کرد.



بازدید از شهر مرزی درح دیگر برنامه نایب رئیس مجلس بود که وی با حضور در گلزار شهدای شهر مرزی درح با مردم این شهر گفت وگوی چهره به چهره داشت و از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت. تامین آب شرب و آب کشاورزی و همچنین انتفاع از امتیازات شهرهای مرزی از جمله خواسته های مردم شهر درح است.



بازدید از باند دوم محور درح_ ماهیرود دیگر دستورکار نایب رئیس مجلس و هیات همراه بود که از این پروژه نیز بازدید به عمل آمد.



در انتها نایب رئیس مجلس از پروژه مسیر دغال و سد تغذیه ای بندان بازدید به عمل آورد.



همچنین لازم به ذکر است در این سفر مصطفی نخعی نماینده مردم سربیشه و نهبندان و سید علی موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس را همراهی می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 345040
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم