خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/06 - 18:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
مطهری در جمع خبرنگاران:

اجبار جدی راجع به حجاب زنان در کشور ما نیست/ دراویش خطری برای جمهوری اسلامی ندارند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری هنجارشکنی تعدادی از دختران در زمینه حجاب، گفت: بانوان ما با این افراد همراهی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، علی مطهری امروز یکشنبه (۶ اسفندماه) در حاشیه آئین نکوداشت شهدای فاطمیه (عرصه نظم و امنیت) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی خبرنگاری درباره هنجارشکنی‌های اخیر درباره حجاب، گفت: بانوان ما با این حرکات همراهی نخواهند کرد، بنابراین این موضوع مشکل ما نیست و به نظر می‌رسد رسانه‌ها نیز نباید زیاد به این موضوع بپزدازند؛ چرا که واقعا اینطور نیست.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واقعا خانم‌های ما خودشان حجاب را انتخاب کرده‌اند، تصریح کرد: امروز اجبار جدی راجع به حجاب در کشور ما نیست و به وضوح می‌بینید خانم‌هایی که در خیابان‌ها بدون هیچ سخت گیری درباره حجاب‌شان ظاهر می‌شوند.



مطهری ادامه داد: کسانی که این موضوع را دنبال می‌کنند به دنبال برهنگی هستند.



نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی درباره موضع جمهوری اسلامی در برابر دراویش، گفت: فرقه‌های مختلفی از دیرباز وجود داشته‌اند، دراویش نیز اگر به اشاعه خرافات نپردازند، می‌توانند بدون مشکل جلسات فکری خود را برگزار کنند لذا بعید می‌دانم فعالیت‌شان مشکلی داشته باشد. البته در گذشته سخت‌گیری‌هایی در برابر برخی از آنان شد اما آن‌ها خطری برای جمهوری اسلامی ندارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 233809
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار