خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/13 - 13:28
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
نیکزاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین:

آمریکایی ها بدانند مردم ایران در برابر آنان ایستاده اند

نایب رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قزوین تاکید کرد:آمریکایی ها بدانند مردم ایران در برابر آنان ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ علی نیکزاد ثمرین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی گفت: آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی نماد استکبارستیزی، مقاومت و مبارزه است؛ چهارم آبان سالروز سخنرانی تاریخی امام (ره) علیه کاپیتولاسیون، ۱۳ آبان روز دانش آموز در راستای محکوم کردن کشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران نامگذاری شده است، ضمن اینکه سالروز تبعید حضرت امام به ترکیه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.



 











علی نیکزاد ثمرین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین


 



نایب رئیس مجلس ادامه داد: دشمنان ما اگر روی همین مناسبت‌ها تعقل کنند می‌تواند از این موضوعات عبرت بگیرند، تمام مشکل استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی در همین مناسبت‌هاست که نفع نظام سلطه را به خطر انداخته است.



نیکزاد افزود: امام خمینی (ره) حکومتی را بنا نهاد که نه سلطه‌گر است نه سلطه پذیر و ویژگی‌هایی دارد که استکبار جهانی نمی‌خواهد قبول کند که ما حکومت تازه‌ای را در دنیا بنا نهادیم، ویژگی‌هایی که نمونه آن عزم و اراده مردم ایران اسلامی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی و تسلیم نشدن در مقابل استکبار جهانی است.



 











علی نیکزاد ثمرین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین


 



آمریکایی‌ها بدانند مردم ایران تسلیم‌پذیر نیستند



وی بیان کرد: آمریکایی‌ها بدانند مردم ایران تسلیم‌پذیر نیستند، مردم در برابر آمریکا ایستادند، آمریکایی که در کودتای ۲۸ مرداد دستور داد که محمدرضا پهلوی امام (ره) را تبعید کند و مردم را تحقیر کرد، اما  مردم تصمیم گرفتند به رهبری حضرت امام (ره) مقابل آن‌ها بایستند و در نهایت در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ آمریکا را از ایران اخراج کردند، مردم تصمیم گرفتند به سلطه استکبار پایان دهند و آن‌ها را تا ابد و برای همیشه از ایران اخراج کنند.



نایب رئیس مجلس افزود:آمریکا با تحلیل های آبکی و غلطی که کارشناسان به آنها می دهند دچار اشتباه محاسباتی شده و با اطلاعات غلط آلبانی نشینان روش غلطی را سالهاست پیشه کرده و آسیب دیده است.



وی ادامه داد: نظام اسلامی به پشتوانه مردم امروز به دژی مستحکم در منطقه تبدیل شده و با اقتدار در امنیت خود لنگر ثبات در منطقه است و خیال باطل است که کسی بتواند به آن آسیب بزند.



 











علی نیکزاد ثمرین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین


 



نیکزاد با اشاره به حوادث اخیر نیز اظهارداشت: فتنه اخیر موضوع ساده ای نبوده و نیست اما به پشتوانه مقام معظم رهبری و مردم از آن نیز عبور خواهیم کرد ولی مردم بدانند این حوادث غیر طبیعی است و دشمنان همه نیروهای پنهان خود را وارد صحنه کرده و همه را سازماندهی کرده اند تا به آتش فتنه بیفزایند.



نیکزاد بیان کرد: استکبار همه ساواکی ها و سلطنت طلبان و امپراتوری رسانه ای را وارد صحنه کرده و در شبکه های ماهواره ای علیه ما آنچنان تبلیغ می کنند که گویی نظام سقوط کرده است اما مردم به رسانه ای که هزینه اش را عربستان و خانواده های سلطنت طلب تامین می کنند اعتماد ندارند.



وی اظهار کرد:  برای تشخیص حق و باطل کافی است دشمنان درجه یک یعنی آمریکا و انگلیس را بشناسیم که رسوایی آنها در عالم مشخص است و در کنار آنها از نقشه دشمنان درجه دوم که همان تروریست های شناسنامه دار هستند را مطلع باشیم که ۱۷ هزار ترور را در پرونده دارند و امروز منادی آزادی شده اند.



 











علی نیکزاد ثمرین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین


 



نیکزاد گفت: دشمنان دیگر ملت ایران سلطنت طلب ها هستند که شعار آزادی می دهند و همانها که ثروت کشور را خارج کردند می خواهند از آزادی دفاع کنند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: تجزیه طلبها دیگر مخالفان نظام هستند که در این حوادث وارد کار شده اند و می خواهند ایران را در خوزستان و آذربایجان و سیستان تجزیه کنند اما در خواب غفلت قرار دارند. داعش هم دشمن دیگر ایران است که سردار دلها استخوان آنها را شکست اما در ترور اخیر در حرم حضرت شاهچراغ(ع)  خواستند پیام کور دهند که هنوز زنده اند اما اینها نیز به تاریخ پیوسته اند و شکست خورده اند.



نیکزاد ادامه داد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی گوش به فرمان رهبری هستند و مسیر را متوجه شده اند اما دشمنان بدانند ما با اطاعت از فرمان رهبری و با سعه صدر مشکلات را حل می کنیم.



نایب رئیس مجلس به مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: مسئولان به مطالبات به حق مردم اهمیت می دهند و گوش شنوا دارند و در مجلس دو روز در هفته آماده شنیدن مطالبات وخواسته های مردم هستیم تا آنها را به روسای سه قوه منعکس کنیم.



 











علی نیکزاد ثمرین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین


 



باید برخی فرآیندها اصلاح شود و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فقر برطرف شود



نیکزاد بیان کرد: ما هم قبول داریم که باید برخی فرآیندها اصلاح شود و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فقر برطرف شود و همه مشکلات را می پذیریم و وظیفه داریم آنها را مورد رسیدگی قرار دهیم.



وی افزود: بدون تردید درخواستهایی از سوی مردم برای مسکن، اشتغال و معیشت داریم و شاید دولت انقلابی نتوانسته آنها را حل کند چون بسیاری از آنها از دولت گذشته به ارث رسیده و حتما باید حل شود.



وی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند ما به اجنبی اجازه دخالت نمی دهیم و نمی گذاریم امنیت کشور خدشه دار شود وآسیب ببیند و هرکس بخواهد مردم را در مقابل مردم و نظام قرار دهد خائن است./



پایان پیام

  • کد خبر : 351388
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار