خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/19 - 13:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در مراسم کاشت ۵ هزار نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه؛

کودکان و زنان فلسطینی قربانی جنایات آمریکا و اروپایی‌ها شده‌اند

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین، گفت: امروز کودکان، زنان و مردم بی گناه فلسطینی و غزه، بخاطر جنایات آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه در حال قربانی شدن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مراسم کاشت ۵ هزار نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه همزمان با روز جهانی حقوق بشر صبح امروز  (یکشنبه ۱۹ آذرماه) با حضور سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و سایر مسئولان لشگری و کشوری و دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد.



ابطحی در این مراسم با اشاره به اینکه غزه از جهات مختلف تحت محاصره است، گفت: متاسفانه چندین سال از این محاصره سخت می گذرد و این درحالیست که صهیونیست‌ها، فلسطینیان را به اسارت می‌برند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس، اظهار کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی، تاکنون ۱۷ هزار و هفتصد نفر به شهادت رسیده اند و ۴۸ هزار و هفتصد و هشتاد نفر نیز زخمی و مجروح شده اند.



وی افزود: صهیونیست‌ها در این مدت از هر نوع تسلیحات برای بمباران مردم غزه استفاده کرده اند زیرا آمریکایی‌ها از آنها حمایت می‌کنند.



ابطحی با اشاره به اینکه ایالات متحده در ماه های اخیر اوکراین و تایوان را از دست داده و اجرای سیاست هایش دچار مشکل شده است، تصریح کرد: کاخ سفید دریافته اگر فلسطین آزاد شود، دیگر قدرت برتر نخواهد بود.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس تصریح کرد: امروز کودکان، زنان و مردم بی گناه فلسطینی و غزه، بخاطر جنایات آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه در حال قربانی شدن هستند.



در پایان این مراسم، یک اصله نهال مثمر زیتون به یاد شهدای غزه از سوی سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی غرس شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372795
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار